Forum > Matrix / ix20

Gasnący silnik CRDI

<< < (5/12) > >>

yanek:
Czyli jednak nie to samo co u mnie. O ile po zatankowaniu wskazówka poziom paliwa idzie do góry baaarrrdzo powoli, to na wyświetlaczu ilość kilometrów do przejechania wzrasta od razu po przekręceniu kluczyka. Faktycznie, chyba masz coś nie tak z komputerem, z drugiej strony, ta wskazówka poziomu paliwa, ona (chyba?) nie ma nic z komputerem wspólnego.. Faktycznie ciężki orzech.

melchior71:
No niestety . Właśnie od jakiegoś czasu nie do końca jestem przekonany że czujnik paliwa w baku nie jest odpowiedzialny za coś jeszcze niż tylko za poziom wskazania w na liczniku . W baku jest dość konkretna elektronika na scalaku więc komputer może źle odczytywać dane . Zakupiłem drugi cały wkład z elektroniką , pływakiem i pompką . Po świętach wymiana - zobaczymy czy będzie jakaś zmiana . Mam też zamówiony nowy filtr paliwa (man) . Oby przynajmniej wskazania się poprawiły . Będzie jakiś postęp .

yanek:
Można wiedzieć ile za taki zestaw zapłaciłeś? Ze względu na powtarzające się (po przekręceniu kluczyka) piski planuje czyszczenia filtra na  pompie paliwa w baku. Możliwe że będę musiał zakupić nowy, wielce prawdopodobne że razem z pompą

melchior71:
Używana pompa razem z całym wkładem i pływakiem to od 50 do 100 zł zależnie od typu . Filtr na pompę 10 zł sama nowa pompa "Magnetti Marelli" 100 zł
Sprawdź dokładnie jaki wkład potrzebujesz . Różnią się płytką pływaka . (2 lub 3 przewody) - to znaczy że na tej płytce są 1 lub 2 opornice no i sam suwak pływaka też jest 1 lub 2 stykowy. Ogólnie ciężko dostać ten typ pompy (1,5 crdi) , troszkę się naszukałem . Na Ebay są po ok 100 Euro !!!

TomPL:
I jak, pomogło coś?
Ten problem, to kolega powinien wysłać do księgi Guinessa albo wezwać na pomoc Dr. House'a :mrgreen:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej