Ostatnie wiadomości

Strony: Poprzednia 1 ... 7 8 [9] 10 Następna
81
i30 PD / Odp: Problem ze sprz%u0119g%u0142em
« Ostatnia wiadomość przez draco40 dnia 02 Czerwiec 2025, 15:41:16 »
To jeszcze jedna prosba, pomozesz mi zlokalizowac pompke w komorze silnika i odpowietrznik? Bo o ile demontaz pedalu od kabiny ok tak nie potrafie zlokalizowac odpowietrznika i pompki ( zlaczki)...

Ps.w ASO Gliwice wymiana pedalu ok 700zl, prywatny warsztat Gliwice ok 300zl
82
ix35 EL / Odp: Naprawa głowicy po urwaniu śruby wtryskiwacza
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 02 Czerwiec 2025, 15:30:38 »
Teraz jak wywiercił taki duży i głęboki otwór to powinno wytrzymać bo tulejka będzie miała duży styk. Wcześniej dał taką malutką i  gwintu było dużo tak ta siłę więc wyrwało.
83
ix35 EL / Odp: Naprawa głowicy po urwaniu śruby wtryskiwacza
« Ostatnia wiadomość przez Franek61 dnia 02 Czerwiec 2025, 13:04:57 »
Wiem, że te "szybkiego montażu" to lipa, bo taką tulejkę wyrwało po roku. Tłumaczyłem mechanikowi (może to dziwne, że ja mu tłumaczyłem, ale też jestem mechanikiem z zawodu, tylko nie samochodowym ) jak ma zrobić i patrzył na mnie ze zdziwieniem, mówiąc przy tym, że zawsze takie tulejki (szybkiego montażu) wkręca i to trzyma. Tak wogóle to bym zapewne sam to naprawił, ale on wcześniej urwał tą śrubę przy wymianie rozrządu, więc zwiozłem auto na reklamację jego usługi. Teraz drżę, żeby to dobrze zrobił, bo jak sknoci, to trzeba będzie nową głowicę, a to już nie są małe koszty...i kto ma je pokryć...
84
ix35 EL / Odp: Naprawa głowicy po urwaniu śruby wtryskiwacza
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 02 Czerwiec 2025, 11:44:39 »
Ale lepiej byłoby nagwintować osobno gwintownikiem a potem wkręcić tulejkę z pełnym gwintem po całej długości tulejki. Te takie "łatwego montażu" mają początkowe kilka zwoji łagodniejszych o mniejszej średnicy które praktycznie nie trzymają..
85
i30 FD / Odp: Falowanie obrotów i szarpanie na ciepłym silniku 1.4 benz 109KM 2010
« Ostatnia wiadomość przez JacentyKasi dnia 02 Czerwiec 2025, 11:02:10 »
Dam znać w piątek, auto stoi i czeka w kolejce u mechanika, w Białymstoku znalazłem tylko jednego który to robi (regulację zaworów szklankami) więc cierpliwie czekam.
86
i30 PD / Odp: Pierwsze wymiany po zakupie i30 wagon - wskazówki
« Ostatnia wiadomość przez Konserwator dnia 02 Czerwiec 2025, 02:03:07 »
Dzięki wielkie za odpowiedź🍺

Czy ktoś może wypowiedzieć się nt. płynu chłodzącego? Wiem, że w tych czasach kolory nie grają, ale bardziej chodzi mi o rodzaj: IAT, OAT, HOAT, G11/G12/G13.
W ASO lali do niego zielonego G11, zaś w instrukcji ze strony Hyundaia zalecany płyn powinien być cyt. "mieszaniną środka chroniącego przed zamarzaniem i wody destylowanej (płyn do chłodnic aluminiowych na bazie fosforanowego glikolu etylenowego).
Google natomiast podaje, że dla aluminiowych chłodnic zalecane są płyny OAT lub HOAT: ze względu na wrażliwość aluminium.

I jeszcze prośba ws. odpowiedzi na pkt. 8 czyli rozrządu.
87
Santa Fe (2006- / Odp: Stuki przy skręconych kołach
« Ostatnia wiadomość przez XT1097 dnia 01 Czerwiec 2025, 22:48:14 »
Pierwszy typ to przeguby. Poogladajsobie auto EKG na YT - dokładnie to było, zatarte miejscowo kulki w przegubie.
88
i20 / Odp: Hyundai i20 1.4 CRDi 2009 – nawiew działa tylko na 4. biegu
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 01 Czerwiec 2025, 21:47:54 »
Niestety tak bywa, że często coś odkręcić to koszmar. Trzeba kombinować, dorabiać klucze by podeszły itp. Ja wczoraj sam męczyłem się godzinę z wyminą oleju bo filtr umieszczony jest tak, że koszmarem jest go odkręcić. Tylko mały klucz dorobiony pomaga. Więc nie dziwne, że w serwisach ludziom zostawiają filtr a wymieniają tylko na fakturze.
89
i20 / Odp: Hyundai i20 1.4 CRDi 2009 – nawiew działa tylko na 4. biegu
« Ostatnia wiadomość przez Dawii123 dnia 01 Czerwiec 2025, 20:21:57 »
Dostęp kiepski . Widzę go jak schyłek głowę pod kierownice. Niewiem jak go zdemontować . Dostęp jest kiepski.
90
i20 / Odp: Hyundai i20 1.4 CRDi 2009 – nawiew działa tylko na 4. biegu
« Ostatnia wiadomość przez Albi dnia 01 Czerwiec 2025, 20:09:10 »
A masz dostęp aby sprawdzić czy wentylator lekko się obraca czyli zakręcić ręką
Strony: Poprzednia 1 ... 7 8 [9] 10 Następna