1
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez truman20 dnia Dzisiaj o 16:51:25 »Ostatnio odnoszę wrażenie, że na YT już robi się totalna sieczka. Robienie filmów do naganiania oglądaczy i siania paniki. Od dłuższego czasu przestałem oglądać filmy pana z tego wątku, bo jego nagrania mają gównie wydźwięk strachu i tego, że każdy silnik, o którym mówi się zepsuje spektakularnie. Nawet nie oglądałem tego filmu o T-Gdi, ale z kilku komentarzy wynika, że nie było w nim informacji o samochodzie, historii, użytkowaniu itd... W ten sposób można napisać o KAŻDYM silniku, który się zepsuje... Bardzo nieprofesjonalne podejście tego mechanika, ale wyświetlenia filmu nabijają się konkretnie. Jakby poszukać na necie, to każdy silnik i każde auto ma swoich antyfanów-mechaników, gdzie przyjedzie jeden rozwalony silnik i już kręcą się filmy, że wszystkie silniki tego typu się zepsują. Niegdyś jeden mechanik straszył o 1.5 ecoBoost, że to silnik, który na pewno ci się zepsuje. Jakoś nie słychać spektakularnych akcji umierających silników tego typu. Kiedyś silniki tak samo się psuły, jedne były lepsze, drugie gorsze, tylko wtedy nie było tak "rozwiniętego" internetu i mediów społecznościowych, które zarabiają na taniej sensacji. Ostatnio nawet zgłosiłem za sianie dezinformacji jeden artykuł na jednym z największych ogólnopolskich portali jak pisali o obowiązkowym wyposażeniu aut w lampę V16 - zdjęcie główne artykułu z polskim radiowozem i przez 90% artykułu same bzdury, żeby w ostatnim akapicie dowiedzieć się, że obowiązek dotyczy Hiszpanii. Dzisiaj trzeba mocno przesiewać informacje. Dlatego żeby rozkręcać pół silnika po obejrzeniu takich filmów, podczas gdy nie ma żadnych objawów, to ogromna przesada. Gdyby wszyscy mechanicy zaczęli kręcić filmy, to nie znajdziecie dobrego i sprawnego silnika w Polsce - wszystkie będą zepsute i żadnym nie będzie dało się jeździć.

Ostatnie wiadomości