1
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez MichalAndrzej dnia Dzisiaj o 12:17:04 »Moje odczucia odnośnie słabego momentu obrotowego dotyczą Hyundai Tucson TL (model z 2015), a więc spora masa własna i wysoka buda czyli duża powierzchnia czołowa.
Piszemy na grupie i30, dla którego masa własna jest niższa i buda niska, czyli bardziej opływowa.
Drugi raz kupiłbym z silnikiem benzynowym 2.0 GDI, ale chyba nie było takiego w ofercie na rynku polskim.
W benzynach turbo np. 1.6 T-GDI nie podoba mi się charakterystyka momentu obrotowego. Jest zbyt szybki przeskok z bardzo małego momentu na wysoki.
Wcześniej długo jeździłem turbo dieslem 2.0 w innym aucie i tam było idealnie z przyrostem momentu i max momentem ok 300 Nm w okolicy 2200 obrotów.
Ale turbo diesel w common rail, z egr oraz z dpf (ewentualnie adblue) to inne zagadnienia eksploatacyjne
Piszemy na grupie i30, dla którego masa własna jest niższa i buda niska, czyli bardziej opływowa.
Drugi raz kupiłbym z silnikiem benzynowym 2.0 GDI, ale chyba nie było takiego w ofercie na rynku polskim.
W benzynach turbo np. 1.6 T-GDI nie podoba mi się charakterystyka momentu obrotowego. Jest zbyt szybki przeskok z bardzo małego momentu na wysoki.
Wcześniej długo jeździłem turbo dieslem 2.0 w innym aucie i tam było idealnie z przyrostem momentu i max momentem ok 300 Nm w okolicy 2200 obrotów.
Ale turbo diesel w common rail, z egr oraz z dpf (ewentualnie adblue) to inne zagadnienia eksploatacyjne


Ostatnie wiadomości