Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i30 PD / Jakie felgi 18"?
« Ostatnia wiadomość przez DrAdi dnia Dzisiaj o 22:04:32 »
Hej.

Pytanie, jak w temacie.

Jakie felgi 18" kupić?

Celować w oryginały z nline'a lub nki?

A może macie jakieś u siebie założone, które możecie polecić?

Chodzi mi o felgi bez pierścieni centrujących.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję :)
2
i40 VF / Hyundai I40 1.7 CRDI, Odglos z pod maski na zimnym silniku.
« Ostatnia wiadomość przez matnal dnia Dzisiaj o 20:10:41 »
Mam problem z moim autem od 2 lat, co roku ten problem sie nasila. Problem polega na tym ze jak odpalam auto po zimnej nocy maksymalnie do 10°, z pod maski dochodza dziwne odglosy zazwyczaj 40-50 sekund po odpleniu silnika. W tym samym czasie wystepuja drgania odczuwalne w kabinie. Moze to miec zwiazek ze zwiekszeniem pobodru mocy tzn podczas wlaczenia odgrzewania szyby, zwiekszenia poziomu dmuchawy wiatraka. Zdecydowanie drgania sa wieksze, mysle ze nie ma to zwiazku z obrotami silnika dlatego ze wskazowka zegara stoi w jednej pozycji po odpaleniu. Przy zmianie dzwieku silnika zauwazylem ze przygasaja swiatla na chwile i w kabinie. Latem problem znika, jakby nie istnial. Zalacze filmik ktory pokazuje zmiane dzwieku, zaczyna sie od 34 sek do 45 sek. Dziekuje za odpowiedzi ktore moga pomoc.

3
Sonata / [Sonata NF] Silniczek krokowy SonataNF 2.0 144KM
« Ostatnia wiadomość przez darekn15 dnia Dzisiaj o 20:03:59 »
Witam,
czy ktoś z kolegów czyścił/rozbierał silniczek krokowy w silniku jak w w temacie?

Coś mnie naszło żeby go trochę poczyścić , chociaż zbyt brudny nie był. Użyłem do tego celu środka do czyszczenia gaźników. Niestety po kilkudziesięciu minutach zorientowałem się że oring uszczelniający część "plastikową/elektryczną/czarną" z korpusem z kanałami (korpus aluminiowy)  napuchł /zwiększył średnicę i niestety już nie nadaje się do uszczelnienia.
Zamierzam kupić nowy (pewnie tylko ASO) i wymienić, ale tu pojawia się drobny problem, bo po odkręceniu 2 śrubek można zluzować  część plastikową , ale wyraźnie stawia opór przy próbie wyjęcia jej z korpusu - stąd pytanie czy ktoś z Was już to robił ,czy wystarczy zdecydowanie pociągnąć część, plastikową , czy też trzeba jeszcze odkręcić śrubę z drogiej strony żeby sie plastik swobodnie wysunął?
4
Witam.
2.7 l G6EA
Znalazłrm w historii wiadomości, że były to dokładnie cewki.
5
i40 VF / Odp: [i40 VF] Wyciek płyn chłodniczy
« Ostatnia wiadomość przez Hani dnia Dzisiaj o 18:52:47 »
U mnie po wymianie też ubywa minimalnie płynu, ale nigdzie nie widzę wycieku. Auto nie kopci. W oleju też nie widać płynu.

Tygrysek kup sobie test na obecność CO2 w układzie chłodzenia.
Ja mam tak samo jak ty ,po wymianie chłodnicy która była jakoś dziwnie napuchnięta na dole dalej zauważyłem ubytek płynu a wycieku nie mogłem namierzyć.
Ani śladów w oleju ani w płynie nic nie kopci i ogólnie wszystko wygląda dobrze tylko płyn gdzieś znika...
Zrobiłem test i wyszedł pozytywnie :/ także gdzieś jest nieszczelność niestety :/
6
i30 GD / RADIO Z NAWIGACJĄ
« Ostatnia wiadomość przez ZYGIniemce dnia Dzisiaj o 18:11:19 »
Jakie polecacie radio z nawigacją zamiast fabrycznego i żeby działało sterowanie z kierownicy
7
i40 VF / Odp: Wymiana tylnych tarcz i klocków bez podpinania do kompa
« Ostatnia wiadomość przez weuek dnia Dzisiaj o 16:38:50 »
Wyrzuciłbym fotki swoich tarcz, ale przekraczają rozmiar.
To daj sam link do nich.
8
Getz / Odp: Wymiana przegubu napędowego zewnętrznego
« Ostatnia wiadomość przez AndrzejK. dnia Dzisiaj o 16:33:08 »
Dzięki Hants za podpowiedzi, przydadzą się, choć celowo nie pytałem o wyjęcie i rozpinanie przegubu od strony koła - to mam przećwiczone w różnych autkach i czasami lubi być upierdliwe....ale finalnie daję radę.
Co do wymiany samej gumy to fajne info, tyle,że u mnie oprócz tego,że mam ją pękniętą to pewnie chwilę to trwało zanim zauważyłem ten mankament i przegub już słychać (smar wywaliło) przy skręcie tak,że dla spokojności wymienię kompletny przegub żeby wymieniając samą gumę za chwilę nie musieć tego rozbierać powtórnie....
Myślisz, że jak wyciągnę półoś ze skrzyni to wyleci coś oleju?
Wyciągałem w innych autach również półoś ( wygodniej na wierzchu wymienić przegub) i nie kojarzę, aby coś oleju wyciekło....
No chyba,że w Getzie jest inaczej z tą skrzynią.
Napisz co o tym sądzisz, dzięki.
9
Getz / Odp: Wymiana przegubu napędowego zewnętrznego
« Ostatnia wiadomość przez Hants dnia Dzisiaj o 11:49:12 »
To nie jest aż takie proste - wątkotwórca musi wyjąć półoś z piasty.

Sciągasz koło, wyciągasz zawleczkę na półośce i końcówkę drążka skrętu (wyciągasz ją piasty - nie ruszaj śrub regulacyjnych!). Wykręcasz obie nakrętki, odpinasz amortyzator na dole (odczepiasz od piasty i wówczas. Trochę kreatywnej gimnastyki, bo będzie ciasno i półośka wyjedzie z piasty.

Postaraj się nie wyciągaj jej ze skrzyni - zawsze rozchlapie się trochę oleju, można niechcący uszkodzić oringa...

Sama wymiana gumy jest prosta: można kupić zestaw do samodzielnego montażu (gotujesz gunkę 10 minut, odwracasz na lewą stronę i nanizasz przy pomocy takiego plastikowego stożka i duuużej ilości smaru. 

Montaż jest odwrotnością rozebrania.

Miłej zabawy.
10
i40 VF / Odp: [i40 VF] Wyciek płyn chłodniczy
« Ostatnia wiadomość przez tygrysek13 dnia Dzisiaj o 11:40:11 »
Podepnę się i dodam coś na swoim przykładzie, zaczęło się oczywiście od ubytku płynu, pierwsze wymieniłem korek nic to nie pomogło potem mechanik stwierdził uszkodzoną głowice, pękła wewnątrz ścianka jak określił i dla tego dawało ciśnienie na układ potem oczywiście wymiana rozwalonej chłodnicy. Po wymianie głowicy na nowa oryginalną  i chłodnicy zrobiłem 40 tysi, i narazie jest ok. Nie wiem czy tak czeste awarje chłodnic nie są w jakimś stopniu powiazane tak jak u mnie z głowicą ale to tylko może mój tak miał, trzeba jednak to kontrolować co i jak z płynem,.

U mnie po wymianie też ubywa minimalnie płynu, ale nigdzie nie widzę wycieku. Auto nie kopci. W oleju też nie widać płynu.
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna