« Ostatnia wiadomość przez Zibi.S68 dnia 13 Grudzień 2025, 21:31:39 »
Kable po słupku i wsadzisz pod podsufitkę nie musisz niczego sciągać, dobierz tylko lusterko z takim mocowaniem jak masz obecnie. Jak tak zrobiłem u siebie będzie Pan zadowolony
« Ostatnia wiadomość przez Zibi.S68 dnia 13 Grudzień 2025, 21:28:24 »
W moim zatrzymywałty się jak chciałyi kiedy chciał czasami nie wracały. Powodem było utlenienie się masy, która przychodzi do mechanizmu i przymocowana jest kabeloczkiem. Wystarczyło wyczścić i przelutować i jest święty spokój.
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 12 Grudzień 2025, 20:13:28 »
A ja tam jestem sceptyczny do regenerowanych części. Często firmy ida na łatwiznę i montują najtańsze części lub tylko oczyszczą i pomalują bo i tak rok wytrzyma a tyle dają gwarancji. Takie turbiny czy maglownice czy silniki to często największa patologia.
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 12 Grudzień 2025, 20:02:13 »
Ja mam coś takiego w tylnej klapie z wycieraczką. Ale to znany problem z wiązką przewodów co się łamią od otwierania klapy. Dodatkowy kabel plusowy steruje wycieraczką by stawała w odpowiednim miejscu. Jak coś jest nie tak to staje losowo i chodzi np. zamiast raz to kilka razy. Zobacz dla pewności wiązkę.
« Ostatnia wiadomość przez XT1097 dnia 12 Grudzień 2025, 15:50:56 »
U mnie po 270 kkm ukręcili się sprzegiełko alternatora i wymieniłem na nowy z Allegro jakoś Plus Linę 670 zł. Alternator działał dobrze aż do czasu sprzedaży. Pytanie czy sprawdzony był obwód wzbudzenia tzn przewód sterujący idący do alternatora kostka stan zacisku itp. W jednych naprawach nie do naprawy walczył gośc z usterka u 10 mechaników a przyczyną był zły styk na wzbudzeniu alternatora. Kupowalem potem jeszcze alternator z alle do kijanki i też bez problemów.