Forum > Matrix / ix20
[ix20] Silnik 1.4, 1.6 benzynka. Jakieś problemy, awarie?
horny devil:
Masz nówkę z salonu czy używkę? Może ktoś coś dłubał. Ja mam ewidentnie miękki pedał. Czyli pod pedałem miejsce ale jak wciśniejsz to i tak się nic nie dzieje
Dider:
Był nowy z salonu. Widocznie dobrze go dotarłem :) Niestety autko mi już jakiś czech skasował i poszło... Hyundaie tak mają (1,4 i 1,6 cvvt), że powyżej 4500 obr/min jakby się nic nie działo, chociaż gaz wciśniety do podłogi, ale jednak przyśpiesza - to nie ma tak jak w v-tecu Hondy.
Tu masz - foto nawet zrobiłem :
https://www.dropbox.com/s/6q57q9t15g84rjh/DSC_0294.JPG?dl=0
Teraz ujeżdżam Venge 1,6 i jest to samo, powyżej 4500 obr/min silnik już niechętnie się rozkręca. Jest troszkę elastyczniejszy, pali nawet mniej niż 1,4 (o jakieś 0,5 L/100km), ale ma 6 biegów jednak 6 w 1,6 niewiele dłuższa od 5 w 1,4 bo tak na oko z 300-400 obrotów. Przy 140 km/h jest około 4000obr/min i trzeba się pilnować, bo wtedy szybko sam się rozpędza do 160 - 170 km/h (4500 obr/min). No i prawie 200 da się jechać :) Zdjęć nie zrobiłem ;) Taka ciekawostka. IX20 miał licznik do 240km/h a Venga "tylko" 220km/h :)
KoTeK:
W maju minęło 5 lat. Na liczniku 58.5 tys. Żadnych problemów, oby tak dalej.
horny devil:
A mi zaczął kapać olej ze skrzyni. przebieg 41kkm
Edit:
Wymienione na nowe tarcza sprzęgła, docisk, zimer i dużo innych części. Olej zaczął przepuszczać na sprzęgło i wszystko wymienione na nowe w ramach gwarancji.
I jeszcze dostałem nowiutką elantrę na weekend.
W końcu serwis zaczyna dbać o klienta - BRAWO!
Obiboc:
Aktualizacja
Przebieg 33 a w zasadzie to 34 tys. Dalej nie jedzie i pali jak smok. Lecz przynajmniej wiem dlaczego tak lubi sobie golnąć. Hamulce do rozkręcenia i zaciski do smarowania nie odbijają tak jak powinny i szumią klocki po tarczach. Autem jeździ żona więc stwierdziła że tak chyba musi być... :oops:
Nawigacja
[#] Następna strona