Mogę potwierdzić że do auta ktore jest w moim opisie tempomat działa jak należy,potrzeba byla tylko poprowadzenia 3 kabli co ECU, kontrolki tempomatu na liczniku swieca bez robienia czegokolwiek.
Jeśli mogę coś podpowiedzieć to chodzi o podłączenie kabli co ECU.
Najpierw zrobiłem z konektekorami ale oczywiście nie łączyło więc obciołem konktory, zająłem izolacje na ok 2,5 cen, przewiercilem wiertłem (rozmiar 1) wtyczkę we wskazanych miejscach 9,50,89 na wylot,(wtyczkę przed wierceniem należy oczywiście wypiac oraz wyjac wystajace pałki. Jeśli pałka się urwie że nie będzie można jej chwycić można przewiercić z drugiej strony i wtedy wyjdzie.(zanim zaczniesz wiercic sprawdź dwa razy że robisz to we właściwym otworze. (zalecam chwycenie pałki najbliżej kostki bo urwalem w połowie jak chwyciłem wyzej), jak masz już przewiercony otwór to włóż od góry przewód tak aby wystawił ok 3mm od dołu i zagnij go na zewnątrz (nie w kierunku do nych pinów by nie ryzykować styku z innymi pinami.
Zapinasz kostkę na ECU i świeci:-) !
Oczywiście możesz uniknąć wiercenia we wtyczce jeśli uda Ci się przeciągnąć kable przez te cienkie otworki w moim wypadku było to nie możliwe.
Mam nadzieję że ta wskazówka coś więcej rozjaśni.
Na wcześniejszych 4 stronach niestety nic na ten temat nie było.
Pozdrawiam wszystkich