Uzupełnienie. Wymieniłem chłodnicę i ten nieszczęsny czujnik. Swoją droga na zimnym silniku wskazywał -32 stopnie chociaż było +10 na zewnątrz. Jednak nic nie pomogło. Chyba jednak cewka bo na gazie też odpalić nie chce. O dziwo jak przełożę kable i dam takie stare, które maja przebicie to odpala. Niestety na nich nie da się jechać bo strasznie szarpie. Jak się rozgrzeje to jest ok.
[ Dodano: 2017-03-28, 08:26 ]
uzupełnienie 2.
Niestety przed zrobieniem testu wtrysków gazu , gaz mi padł. gazownik powiedział, że to nie wtryski tylko sterownik. Efekt taki, że jeżdżę na PB. Jak był przymrozek auto zapalało za 2 razem, jak się zrobiło cieplej to niestety dopiero za 3-4. Znów koszty na sterownik LPG no i jednak spróbuję wymienić cewkę.
[ Dodano: 2017-03-29, 14:15 ]
Uzupełnienie 3.
Sprawdziłem czujnik temperatury cascadą. Zimny silnik pokazywał air temp. i cooler temp. identyczną - 19,5 stopnia. Po odpaleniu silnika cooler stopniowo rósł aż do ok.90 stopni. Jednocześnie spadały wolne obroty z ok.1100 do ok. 800. Wydaje mi się, że parametry są ok. Nie mam pojęcia jak sprawdzić czasy wtrysków, bo mam wiele opcji w trybie off. Wiem, że powinny być w granicach 2.5-2.9 ms. W gacku mam na 3 wtryskach wahania 2.6-2.7 a na jednym (3) cały czas jednakowo 2.6.
[ Dodano: 2017-04-04, 18:28 ]
Nie da się sprawdzić czasów n pojedynczym wtrysku. Cascada pokazuje jedną daną czas waha się od 2.6 do 3.5 chociaż sporadycznie pojawia się i 48.0 ms. Gorsza polka, że po wymianie kabli od gazu pojawiają się błędy: P0201, P0202, P0203, P0204 (P0261-P0264), P0300, P0301, P0302. O dziwo nie pojawia się błąd P0303 i P0304. Czyli błędy wtrysków i wypadanie zapłonów. Przypuszczam, że wszystkie są generowane przez gaz. Przynajmniej wypadanie zapłonów. Możliwe, że problemy z wtryskami też, po problem z zapalaniem powrócił. Jak autko jeździło na PB z wyłączonym LPG problemów z zapalaniem nie było. Zapalał na 2 razy.