Autor Wątek: Silnik - budowa  (Przeczytany 5345 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tictac

  • Gość
Silnik - budowa
« dnia: 20 Sierpień 2008, 21:39:46 »
Wiem, że pewnie większość z tych rzeczy to łatwizna, ale czegoś tego typu nie miałem w silniku 1,1 w Fieście. Tu jest więcej korków i innych rzeczy, ale te zwróciły moją uwagę szczególnie.

Zaznaczyłem na czerwono:



Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

e-gen

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Sierpień 2008, 21:54:11 »
1 zbiorniczek wyrównawczy hydrauliki sprzęgła
2 to elektrozawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve)
3 zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego
4 korek chłodnicy

rufuz

  • Gość
:-)
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Sierpień 2008, 21:58:38 »
jak na 1996 to silnik niezle wyglada. Był czyszczony ? U mnie ta pokrywa z napisem "hot" jest z takim nalotem.
Widze ze silnik w 96 r jest identyczny jak w moim, przynajmniej z wygladu.

tictac

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Sierpień 2008, 22:16:56 »
Nie był czyszczony - on ma 60 000 przebiegu i większość czasu stał w garażu - serwisowany i jeżdżony na krótkie dystanse. Na zbiorniczku nr 3 jest napis power i coś tam jeszcze.
Gdzie jest w takim razie jakiś płyn od wspomagania?

e-gen

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Sierpień 2008, 22:36:54 »
racja, 3 to POWER STEERING

BartBartez

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Sierpień 2008, 22:38:21 »
Cytat: "e-gen"

2 to elektrozawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve)

A nie silniczek krokowy??

e-gen

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Sierpień 2008, 00:04:14 »
Cytat: "BartBartez"
Cytat: "e-gen"

2 to elektrozawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve)

A nie silniczek krokowy??


a może :roll: ;-)

MuVo06

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Sierpień 2008, 09:52:13 »
zdecydowanie nr2 to silniczek krokowy bo ostatnio wymieniałem tę cześć gdyz zaczął mi pływać na obrotach

BartBartez

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Sierpień 2008, 09:55:39 »
e-gen, Zawór, o którym pisałeś znajduje się za przepustnicą na ściance karoserii. Tuż pod łączeniem blach

tictac

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Sierpień 2008, 14:55:26 »
Super ! Dzięki !
To już na początek wiem co jest gdzie :)

rufuz

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Sierpień 2008, 18:41:06 »
Cytat: "tictac"
Nie był czyszczony - on ma 60 000 przebiegu i większość czasu stał w garażu - serwisowany i jeżdżony na krótkie dystanse.


No to niezly nabytek. Ja kupilem 2000 r z 97 tys przebiegiem.

tictac

  • Gość
Silnik - budowa
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Sierpień 2008, 22:17:24 »
Długo czekałem na sygnał od taty, że jest coś takiego do kupienia.
Jak tylko trafiła się okazja - nie wahałem się ani chwili :)