Forum > i40 VF
[i40 VF] Spalanie, Czujnik deszczu, Start-Stop, Ciężko wcho
lucianin:
Witam serdecznie ! Szukałem podobny temat na forum ,ale niestety nie znalazłem. Była tylko wzmianka z takim samym problemem w dziale "Lista problemów", ale bez odpowiedzi.
Od jakiegoś czasu w moim i40 1.7 crdi 2011 mam problemy z wbiciem pierwszego biegu oraz wstecznego. Bez względu czy silnik jest ciepły czy tez zimny. Czasami zdarza się ze w/w biegi wchodzą bez najmniejszego problemu, a czasami trzeba użyć naprawdę dużo siły i je dosłownie "przebić". Jedyne co pomaga (choć nie zawsze) to puszczenie sprzęgła i ponowne wciśniecie. Odwiedziłem dziś Pana mechanika który zasugerował wymianę wysprzęglika (jako ze jest niby najtańszą częścią) następnie pompy sprzęgła (jeśli nowy wysprzęglik nic nie pomoże) i na koniec dodatkowo nowy płyn hamulcowy. Przy okazji odpowietrzył układ ale nic to nie dało.
Czy miał ktoś z Was drodzy koledzy podobny problem lub czy ta diagnoza jest chociaż troszkę trafna ? Nie chciałbym wymieniać niepotrzebnie tych części wiec proszę o Wasza pomoc.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Maucinek:
Up. Zgodnie z tym artykułem w przypadku problemów z 1ka i wstecznym zaczął bym od wymiany wysprzeglnika:
http://mobile.autokult.pl/2027,awarie-hydraulicznego-sterowania-sprzeglem
U mnie problem jest z 2ka i czasem z 3ka. Z reguły najgorzej biegi wchodzą na zimnym silniku. Jak auto się zozgrzeje to biegi wchodzą lżej. Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia z wymiana wysprzeglnika?
mr.?:
--- Cytat: "Maucinek" ---U mnie problem jest z 2ka i czasem z 3ka. Z reguły najgorzej biegi wchodzą na zimnym silniku. Jak auto się zozgrzeje to biegi wchodzą lżej. Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia z wymiana wysprzeglnika?
--- Koniec cytatu ---
Miałem problemy z wrzucaniem jedynki. Usterka została usunięta gwarancyjnie poprzez wymianę tarczy sprzęgła i docisku.
Zresztą zerknij jeszcze tutaj: http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7755
dfx5:
Proszę o informację czy jest możliwość wyłączenie Systemu START/STOP (nazwany ISG przez HYUNDAI'a ) na stałe w serwisie lub u jakichś speców.
Działanie tego sytemu w i40 bardzo dużo pozostawia do życzenia.
Bardzo dziwną sprawą jest to ,że gdy zatrzymam się np. w garażu to system ten gasi silnik, a po włączeniu w skrzyni automatycznej "biegu" parking - silnik ponownie się zapala. Oczywiście problemów jest więcej.
waszek_rmc:
Dziś jechałem z kumplem jego seatem Leonem II. Z systemem start&stop. Masakra, zatrzymał się na zatoczce by mnie wysadzić - zgasł. Ruszył kawałek by zobaczyć czy ma wyjazd wolny - zgasł. Rozumiem Twoja irytację. Wydaje mi się ze tego ustrojstwa na stałe wyłączyć się neo da...
Nawigacja
[#] Następna strona