Autor Wątek: Mulenie  (Przeczytany 17710 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lipiniak

  • Gość
Mulenie
« dnia: 08 Luty 2012, 17:48:38 »
koledzy szukam w okolicach wa-wa mechanika znajacego sie na hyundaiach,problem polega na tym ze dociaga do okolo 3000 t\obr,i koniec potem jedno wielkie mulenie i tak juz od wakacji sie bujam po fachowcach i nic,wywala mi bledy-p0234,p2015,p2010,p0101,p0299,p0473,p2002,moze ktos mial podobny problem?

Grzech61

  • Gość
Re: Mulenie .
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Luty 2012, 19:01:53 »
Cytat: "lipiniak"
....problem polega na tym ze dociaga do okolo 3000 t\obr,i koniec potem jedno wielkie mulenie.........,wywala mi bledy-p0234,p2015,p2010,p0101,p0299,p0473,p2002,moze ktos mial podobny problem?

a fachowcy nie doszli po kodach o co chodzi ?

zbyh

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Luty 2012, 20:59:08 »
A kontrolka żadna Ci się nie zapaliła. Jeżeli ciągnie tylko do 3 tys obr. to silnik wszedł w tryb awaryjny, co przy tej ilości błędów jest całkiem możliwe. Jeżeli byłeś na kompie i wywalił tyle błędów a fachowcy nie mogą ich zdefiniować to albo do d..y program albo fachowcy

bolo

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Luty 2012, 21:23:42 »
nie wiem , ale szwagier miał taki objaw w fordzie i okazało się , że to zapchany katalizator

Grzech61

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Luty 2012, 22:04:16 »
Cytat: "zbyh"
.... Jeżeli byłeś na kompie i wywalił tyle błędów a fachowcy nie mogą ich zdefiniować to albo do d..y program albo fachowcy

Albo i jedno i drugie  :-(  

lipiniak

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Luty 2012, 19:27:11 »
Bledy mi szczytali w serwisie Hyundaia,nawet zaproponowali naprawe ale nie potrafili powiedziec ile to moze kosztowac a po minie serwisanta wywnioskowalem ze moze to byc duzo, troszke sprawa sie wyjasnila poczytalem na forach i na poczatek odłaczylem EGR jest dozo lepiej lepiej sie zbiera na 1i2 ,obroty smigaja powyrzej 3 tys. przedtem potezny doł,spalanie z 15 spadło do 9,5 w miescie,chyba zaslepie to dziadostwo ale na allegro brak zaslepek :mrgreen:

spry

  • Gość
Re: Mulenie .
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Luty 2012, 18:17:44 »
Cytat: "Grzech61"
Cytat: "lipiniak"
....problem polega na tym ze dociaga do okolo 3000 t\obr,i koniec potem jedno wielkie mulenie.........,wywala mi bledy-p0234,p2015,p2010,p0101,p0299,p0473,p2002,moze ktos mial podobny problem?

a fachowcy nie doszli po kodach o co chodzi ?

Trochę pobroniłbym fachowców ASO ,choć sam mam za sobą nieudane :szczególnie diagnostyki  a co za tym poszło -trochę kasy w błoto.Współczesne auta są bardzo skomplikowane-szczególnie elektrycznie.Błąd zczytany z komputera auta pokazuje mozliwość kilkudziesięciu usterek a nie jednej.Stad trodność szybkiej diagnozy awarii. Zobaczcie ile drogich Mercedesów stoi w serwisach,Toyot cz Jeep'ów.
Nie jest łatwo  :-P

Grzech61

  • Gość
Re: Mulenie .
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Luty 2012, 18:34:33 »
Cytat: "spry"
.....Trochę pobroniłbym fachowców ASO ,choć sam mam za sobą nieudane :szczególnie diagnostyki  a co za tym poszło -trochę kasy w błoto....

Fachowiec z typu "będzie drogo,ale za to nie wiadomo czy się da naprawić".Dobrze,że tylko trochę ich bronisz.A powinniśmy pisać - Uchowaj Boże  :mrgreen:

nni1972

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Luty 2012, 21:28:37 »
Witam mialem podobny problem, tylko ze mulenie nastepowalo do 2000 tys. obrotow, jak zapinalo sie turbo to bylo wszystko dobrze. Problemem okazal sie zawor EGR, wymiana koszt 1000 pln, jak reka odjol podarowalem mu drugie zycie.

Kulek_83

  • Gość
Ograniczona prędkość (moc)
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Luty 2015, 10:21:58 »
Witam,
Ostatnio wybrałem się na wycieczkę która wynosiła 150km po autostradzie :)
Jechałem z prędkością 150km/h przez ok 40min. i w pewnej chwili autko zwolniło do 120km/h i nic więcej się nie dało rozpędzić ani pedałem gazu ani na tempomacie . Po przejechaniu jakiś 40km objawy znikły i dalej mogłem jechać z prędkością większą.
Pytanie brzmi ; czy to jakieś odcięcie które reaguje na przegrzanie turbiny czy coś  w tym stylu???  :?:  :?:  :?:

Offline niebieskiultras

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 261
Mulenie
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Luty 2015, 11:33:11 »
Masz dpf ? Może wypalal sie

zolnierzslawek

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Luty 2015, 16:40:48 »
Koledzy ja mam taki sam problem. Błędy w silniku to P1405, P0473, P2002 co one oznaczają? Jak to naprawić?

kwkojot

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Luty 2015, 17:46:07 »
Witam
Chciałem podpiąć sie pod temat, od kilku dni mam podobny problem z tą różnicą, że mój Hyundai w trakcie jazdy nagle zamuli i brak mu mocy, bardzo wolno się rozpędza a na postoju obroty dochodzą maksymalnie do 3000, po wyłączeniu i odczekaniu kilku minut objawy znikają i znowu mknie jak należy. Aha raz tylko wywalił jakiś błąd o zbyt dużej dawce paliwa

zolnierzslawek

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Luty 2015, 19:51:24 »
Ja, swój problem rozwiązałem poprzez usuniecie DPF, to właśnie filtr cząstek stałych sprowokował powstanie błędów oraz mulenie samochodu. Koszt usunięcia DPF to 700 złotych.

dawid6785

  • Gość
Mulenie
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Luty 2015, 21:38:51 »
Sprawdź sobie kabelki co idą do wtryskiwaczy, miałem kiedyś podobnie tez błąd sie wyświetlił a to tylko kabelek sie wypiął.