Forum > Accent

Słabe trzymanie się na drodze i bujanie - Accent '00

<< < (3/6) > >>

kml:
Vex, masz rację ale porównaj samochody w tej samej cenie i z tego samego przedziału. Civiciem miałem okazje jechać i było bardzo fajnie dopóki nie dojechaliśmy do dużego progu zwalniające :roll: Accent nie był, nie jest i na pewno nie będzie samochodem z zacięciem do szybkiej jazdy. Nigdy nie była prezentowana jakaś mocniejsza wersja a to co było WRC to rzadko dojeżdało do mety... zatem trudno uznać porónanie z Vteciem za miarodajne.

Ja lubie accenta ale jeżeli miałbym go porównywać do czegoś w tej cenie to uważam, że nie jest aż tak źle. Oczywiście tak jak stoi nie nadaje się do naprawde dynamicznej jazdy ale czego można oczekiwać od samochodu w cenie fajnego roweru ;) Ja lubie accenta za to ze ma niezależne zawieszenie z tyłu i że nie jest ultra miękki. Liczę na to że amory np kayaba+jamex poprawią odczucia z jazdy ale cudów się nie spodziewam.

Accent jest jaki jest i albo się go akceptuje i ew coś tam poprawia albo się go sprzedaje i kupuje coś innego.

Vex, jak masz doła w zawiązku ze swoim samochodem to pożycz od kogoś tico na tydzień, będziesz na kolanach wracać do accenta :mrgreen:

Vex:
kml, powinienes zostac filozofem :)

Moze inaczej bez wzgledu na cene samochodu zawieszenie nie nalezy do bezpiecznych i pewnych. To ze w innych samochodach sa i gorsze to nie znaczy ze w tym jest dobre. Dziwne podejscie. Temat nie jest porownaniem samochodow, ale...

jak ktos pierwszy raz wsiada do Accenta to moze miec dziwne odczucia co do zawieszenia, tzn. ze cos jest nie tak porownujac do samochodu ktory naprawde dobrze sie prowadzi

kml:
Vex, e tam filozfem zaraz hihi :D Powrónując naprawde dobry samochód z accentem odczucią bedą negatywne ale np accent vs lanos już wypada to inaczej.


--- Cytuj ---Moze inaczej bez wzgledu na cene samochodu zawieszenie nie nalezy do bezpiecznych i pewnych
--- Koniec cytatu ---


Tak, ale zobacz z drugiej strony: takie nastawy jakie tam są nie są nieprzewidywalne ani niebezpieczne i w zasadzie tylko o to chodzi żeby przeciętny kierowca ( gdzie 92% uważa się za świetnych kierowców według badań ) był w stanie poradzić sobie z tym samochodem.

e-gen:
Accent II ma BEZPIECZNE zawieszenie i fajne dla tych którzy wolą płynąć po nierównościach - należy pamiętać iż jest to lekki rodzinny samochód toczący się przeważnie na kołach 13 cali.

"Twardość" zawieszenia nie jest jednak wyznacznikiem bezpieczeństwa - twarde zawieszenie w niektórych sytuacjach bywa bardziej niebezpieczne niż miękkie :!:

ad. Civic-a
Civik jest samochodem kierowanym do innej grupy Klientów a więc przy jego konstrukcji poczyniono inne założenia - według mnie to m.in. niżej położony środek ciężkości (łatwiej przytrzeć podwozie), bardziej skomplikowane (droższe) przednie zawieszenie, mocniejsze (wysokoobrotowe) silniki.


--- Cytuj ---chris.fm
--- Koniec cytatu ---

Najprawdopodobniej w Twoim przypadku problem rozwiąże wymiana amorków - zakładam że sprężyny nie są "zabite". Jeżeli "będzie Ci mało" to zmień koła na 14' zachowując dedykowany obwód.

Mimo wszystko nie spodziewaj się charakterystyki zawieszenia jak w Fordach czy Golfach.

To tyle :idea:


aaa

nawiewy masz na lince - podejrzewam, że mogła spaść z jednej strony.

kml:

--- Cytat: "e-gen" ---nawiewy masz na lince - podejrzewam, że mogła spaść z jednej strony.
--- Koniec cytatu ---


Przypomniało mi się, że mam u siebie na stronie foto relację z zakładania diód LED do przycisków na konsoli srodkowej i tam jest zdjęcie ( co prawda niewyrażne :? ) ale powinno dać pogląd na sprawę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej