Autor Wątek: [i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)  (Przeczytany 39696 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 344
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Marzec 2018, 10:02:30 »
A gdzie robiłeś chipa?? Jaki przebieg??

Offline krzysiekchl

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Marzec 2018, 10:37:46 »
Chip w tc-performarmance . Przebieg 245 tys.

Błąd P245A wraca. Samochód pracuje różnie. Wypalanie DPF pojawiło się po 70 km. Przy ok 1000 obrotów słuchać gwizd

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 344
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Marzec 2018, 15:13:22 »
węglu wujka gogle masz problem z  EGR. I to by tłumaczyło ,że silnik dziwnie pracuje.
A przy strojeniu nie wyłączyli ci EGR? Mi to zrobili od razy ,żeby nie było problemów.

Offline krzysiekchl

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Marzec 2018, 16:07:32 »
Czytałem Google ale nic tam o problemach z DPF ani spaleniem stukowym i wypchnięciem wtryskiwacza nie bylo. Podejrzewam mapę, w tygodniu jadę przywrócić fabryczną. Zobaczymy co będzie

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #49 dnia: 17 Marzec 2018, 16:23:05 »
Cytat: "MD13"
węglu wujka gogle masz problem z  EGR. I to by tłumaczyło ,że silnik dziwnie pracuje.
A przy strojeniu nie wyłączyli ci EGR? Mi to zrobili od razy ,żeby nie było problemów.

mi tez nie wyłączyli i pracuje mi jak złoto . Wątpię czy program ma coś z tym wspólnego. Spalanie stukowe pojawia się wtedy gdy zapłon następuje nie wtedy gdy trzeba . W programach miejsca w którym następuje zapłon się nie zmienia. Pytanie brzmi czy to aby napewno spalanie stukowe ( bo to bardzooooo dziwne ).Jeśli tak to nie wiązałbym tego ani z wtryskami ani programem. Teoretycznie moze to meic coś wspólnego ze złym paliwem ale żeby az tak ?

[ Dodano: 2018-03-17, 16:24 ]
obstawiam EGR .Być może to lanie wtrysków jakoś go naruszyło? Trzeba by sprawdzić czy jest jakaś zależność .

Offline krzysiekchl

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #50 dnia: 17 Marzec 2018, 16:25:26 »
Sam nie wiem. Zacznę od mapy . Kurczę najgorzej znaleźć przyczynę

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #51 dnia: 17 Marzec 2018, 16:27:43 »
no tak, od czegoś musisz zacząć

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 344
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #52 dnia: 17 Marzec 2018, 17:09:17 »
Numer błędu wskazuje na EGR. Jak by nie patrzeć.

Offline krzysiekchl

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #53 dnia: 17 Marzec 2018, 17:12:20 »
Tak, wskazuje. Ale już go nie ma. Był i znikł.

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 344
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #54 dnia: 17 Marzec 2018, 17:41:24 »
to chyba musisz zacząć od mapy, jeśli podejrzewasz ,ze to coś popsuło. Albo zawór egr się nie domyka z jakiś powodów czy to sadzy czy uszkodzenia. Dziwi mnie ten gwizd o którym piszesz. Gwizd świadczył by o turbinie tylko obroty zdecydowanie za nisko. Albo z ciśnieniami coś jest popitolone.

Venom a jesteś pewien na 100% że masz włączony?? Bo jak ja byłem na poprawce to był też jeden koleś i tam gadka była właśnie o EGR żeby wyłączyć. I jak się ten z g- lab wzioł do podpięcia i wyłączenia to się okazało że zrobił to z automatu wcześniej i nawet o tym nie pamiętał. Więc możesz mieć EGR wyłączony i tego po prostu nie wiesz.

Offline krzysiekchl

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #55 dnia: 18 Marzec 2018, 10:13:58 »
Czy w regionie łódzkim jest jakiś sensowny warsztat z wiedzą i doświadczeniem odnośnie diesli? Jak mapa nie pomoże to muszę oddać komus auto kto ustali przyczynę.

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 344
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #56 dnia: 18 Marzec 2018, 10:58:58 »
Wiem że w Zgierzu jak byś jechał od strony Łodzi szczecińską , przed rondem w Zgierzu po lewej stronie. To słyszałem że są dobrzy. W Łodzi to nie wiem.

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #57 dnia: 18 Marzec 2018, 10:59:09 »
Cytat: "MD13"
t

Venom a jesteś pewien na 100% że masz włączony?? z.

Hm, czy jestem pewien? Powiem tak, nie było na ten temat żadnej rozmowy więc podejrzewam ze jest nieruszony tym bardziej że DPF nie był dotykany. Z ciekawości zadzwonię i  spytam .
Krzysiek co do tego gwizdania...czy  nie taki dziwięk sie wydobywa gdy zapchany jest filtr w zbiorniku paliwa i wtedy taki dźwięk  wydobywa sie z pompy? Jest tu chyba  wątek na ten temat .

Offline orzelek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 33
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #58 dnia: 20 Marzec 2018, 07:53:45 »
V-Tec Łowicz zadzwoń do Jacka i ci wszystko ogarnie robi również chip dpf egr i inne człowiek z pasją polecam wejdź na fb firmy i zobacz ile się tego przewija

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
« Odpowiedź #59 dnia: 20 Marzec 2018, 14:26:05 »
tak, tylko koelś jest bardzo nie przeprzyjmy. Rozmawiałem z nim kilak razy i odgrywał role księcia którego prosić trzeba żeby tematem się zainteresował. nie mam cierpliwości do takich typów .