Autor Wątek: [Sonata NF] Spadająca moc silnika do 3000 obrotów  (Przeczytany 7607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Sonata NF] Spadająca moc silnika do 3000 obrotów
« Odpowiedź #15 dnia: 15 Lipiec 2016, 22:21:01 »
Myślę że poniżej 100 pln, ale dokładnie nie orientuje się.

Łukasz O.

  • Gość
[Sonata NF] Spadająca moc silnika do 3000 obrotów
« Odpowiedź #16 dnia: 15 Lipiec 2016, 22:31:26 »
ok, dzięki za info . Pozdro

[ Dodano: 2016-07-16, 15:30 ]
Siema. Wypiąłem tej czujnik wody przy filtrze paliwa , zero błędów na komputerze, problem dalej istnieje. Dodatkowo zaglądałem do pompki paliwa w baku, sitko czyste , aż wyciągałem z pompki i sprawdzałem wewnątrz te małe sitko - wszystko czyste. Jedyne co zaobserwowałem jak już silnik pracował na wolnych obrotach , to słychać (syczenie) pracy pompki , najbardziej słychać jak wetkniesz głowę do bagażnika, lub stoisz koło koła z prawej strony. Pompka przytarta??? i nie daje odpowiedniego ciśnienia na listwę ??? To tylko Moja sugestia... Ale sam już nie wiem.

[ Dodano: 2016-07-19, 22:21 ]
Witam.
Założyłem dziś drugą pompkę w zbiorniku, oryginał ale używana.
Sitko jak nowe.
Syczenie (pracy pompki) jak było, tak jest.
Na początku pracy silnika, zaraz po odpaleniu wywala błąd P0088, a później już go niema.
Dalej obroty do max 3000/min. Brak check-a.
Regulator i czujnik na listwie wymieniałem w lutym.
Ktoś mi jeszcze podpowiedział że powrót do pompki,zbiornika może być zapchany... sprawdzimy.
Jutro zaprowadzam ostatni raz Sonatę , do jakiegoś mechanika od silników CRDI, zobaczymy...
Jeżeli to nic nie pomoże , samochód idzie na sprzedaż , ze nieduże pieniądze... Ja już nie chcę na niego patrzeć.
Dam znać w przyszłym tygodniu.

[ Dodano: 2016-08-09, 08:58 ]
Witam.
Problem został rozwiązany jeszcze w lipcu.
Teraz zrobiłem trasę nad morze (ok 800km), wróciłem bez problemów.
Moc jest, wkręca się normalnie. Spalanie wyszło 6,5L (non stop z klimatyzacją).
Jedna nauczka dla wszystkich , jeżeli coś wyłączasz w komputerze np. egr, przepustnicę , dpf itp... to przed tym zabiegiem musisz mieć sprawny ten element.
U mnie wyłączyliśmy przepustnicę bo wywalała błędy ( uszkodzona zębatka) , i komputer mimo to zapamiętał że był błąd, i dlatego dalej chodził w trybie awaryjnym, a nie było checka.
Założyłem drugą sprawną , podłączyłem wtyczkę i od razu inna praca silnika ,ciszej i równiej.
Tak to wyglądało u mnie...