Widać, że wszystkie instrukcje w koreańczykach są takie same.
Cały bajer polega na tym, że najwazniejsze są specyfikacje danego oleju a nie samo SAE.
Czyli w przypadku każdego koreańczyka olej musi spełniać API SM *3, ILSAC GF-4 lub powyżej, ACEA A5 lub powyżej, Shell Helix Ultra Professional AF 5W-30.
Nie ma znaczenia jakie SAE zalejemy, które bardziej zależy od silnika ( diesel, benzyna ), przebiegu, stanu technicznego, stylu jazdy oraz wielu wielu innych czynników o których tylko wnikliwi właściciele samochodów wiedzą i zdają sobie sprawe.
Z oczywistych powodów nie piszę tu o interwale wymiany, gdyż ponieważ zakładam, że większość kierowców wymienia olej max. co 15 tysięcy kilometrów.
Kupując olej do swojego pierwszego w życiu koreańca, muszę stwierdzić, że jest bardzo mało dobrych "oliw" spełniających API SM *3, ILSAC GF-4 lub powyżej, ACEA A5 lub powyżej. AMSOiL jest jedną z nielicznych o bardzo dobrych oparametrach.