Autor Wątek: [i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem  (Przeczytany 46593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Styczeń 2017, 23:10:19 »
Żadna mikstura już nie pomoże trzeba zrzucić głowice. Po remoncie porządnie ustawić gaz i kontrolować luzy zaworowe nie co 90 tyś km tylko co 30 tyś km.

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #46 dnia: 18 Styczeń 2017, 22:28:46 »
Miałem zadać podobne pytanie to podepnę się pod ten temat. Dzisiaj się dowiedziałem że serwis przy 90 tyś km nie sprawdzili luzów zaworowych. Muszę to zrobić w przyszłym miesiącu. Czy brak regulacji w/w luzów objawia się jakimiś dźwiękami, szarpaniem czy problemy z odpalaniem? I z tego co wiem to do silnika g4fa ciężko dostępne są szklanki do regulacji.

PS. Aktualnie mam 125tys km.

kamilkarl

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #47 dnia: 18 Styczeń 2017, 23:02:47 »
Ja sie tam nie znam, ale wydaje mi sie ze tl przerost formy nad trescia; cos w stylu zmieniaj olej bo silnik zajedziesz stare merce robily duzo km bez zmiany oleju. I gdyby nie rdza i zaawansowany wiek silnkki pewnie dobijaly by do ogromnych przebiegów.  A wracajac do twojegl zapytania to kosmos ci pomoze ja sie nie zna, stad ten temat. Podobno slychac glosniejsza prace zaworow i nierowno pracuje
Silnik, to co napisales czyli nastepstwa niesprawnych zaworow czyli cyklu dolotu i wylotu spalin/mieszanki

Adrian

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #48 dnia: 19 Styczeń 2017, 21:28:52 »
A ja chciałem podpiąć się pod temat i zapytać z ciekawości ile usługa regulacji luzów powinna kosztować?

mati12215

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #49 dnia: 20 Styczeń 2017, 15:47:35 »
Cytat: "srbastek"
Miałem zadać podobne pytanie to podepnę się pod ten temat. Dzisiaj się dowiedziałem że serwis przy 90 tyś km nie sprawdzili luzów zaworowych. Muszę to zrobić w przyszłym miesiącu. Czy brak regulacji w/w luzów objawia się jakimiś dźwiękami, szarpaniem czy problemy z odpalaniem? I z tego co wiem to do silnika g4fa ciężko dostępne są szklanki do regulacji.

PS. Aktualnie mam 125tys km.

Słychać wtedy takie pykanie/pukanie przy dodwaniu gazu :)

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #50 dnia: 20 Styczeń 2017, 16:10:11 »
ok, czyli coś takiego:



Jak już taki jest dźwięk to szybko udać się do mechanika ?

Albo bardziej taki dźwięk:

mati12215

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #51 dnia: 22 Styczeń 2017, 19:41:22 »
własnie coś takiego . Moim zdaniem jak najszybciej i on CI doradzi bo ja sie nie znam

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #52 dnia: 22 Styczeń 2017, 20:46:01 »
Mnie to na szczęście nie dotyczy. Ale wolę się dowiedzieć trochę wcześniej. Sprawedzacie luzy zaworowe zgodnie z harmonogramem czy jak wydają takie dźwięki ?

Offline Krzysiek

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 28
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #53 dnia: 24 Styczeń 2017, 20:55:51 »
Ktoś już ustawiał luzy zaworowe w i30 GD

Adrian

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #54 dnia: 28 Styczeń 2017, 17:38:53 »
Ja mam przejechane 95 tys. i na dniach będę dzwonił do ASO, żeby umówić się na sprawdzenie i ewentualną regulację. Po wszystkim dam znać, tylko na jakich informacjach Ci zależy?

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #55 dnia: 28 Styczeń 2017, 18:06:01 »
Jaka jest cena za sprawdzenie i ewentualnie późniejsza regulacja oraz dostępność części.

Offline sasek941

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 186
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #56 dnia: 29 Styczeń 2017, 12:14:29 »
Tyrkotanie przy LPG w instalacji sekwencyjnej mogą powodować wtryski. Radzę sprawdzić.

Adrian

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #57 dnia: 24 Luty 2017, 18:42:52 »
Cytat: "srbastek"
Jaka jest cena za sprawdzenie i ewentualnie późniejsza regulacja oraz dostępność części.


Wybacz późną odpowiedź. Sprawdzenie i regulacja w ASO na Hynka w Warszawie to 850,00 zł z uszczelką. Po usłyszeniu jaka to kwota zwróciłem się do serwisu nieautoryzowanego poza Warszawą, gdzie usługa sprawdzenia i regulacji to 220,00 zł. Silnik musi być zimny, więc trzeba zostawić auto (najlepiej dzień) wcześniej.

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #58 dnia: 24 Luty 2017, 18:47:23 »
Cena z kosmosu. W Katowicach dzwoniłem i koszt 250 zł robocizna plus 100 zł uszczelka. Samo sprawdzenie.

adamhash

  • Gość
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
« Odpowiedź #59 dnia: 08 Marzec 2017, 19:33:41 »
Cześć,
Chciałbym Was zapytać czy ktoś z Was wymieniał rozrząd w Hyundai i30 silnik 1,4 benzyna 108km.
Aktualny przebieg to 110 tyś. Auto z 2008 roku. Przy 90 tyś założony LPG. Póki co autko chodzi bez zastrzeżeń ale w książce wyczytałem, że zalecana wymiana powinna nastąpić przy 120 tyś.
Mam pytanie z jakiej firmy rozrząd założyć i czy od razu wymieniać pompę wody?
Czy przy tej okazji powinienem wyregulować luzy na zaworach?
Ile powinien wynieść całkowity koszt wymienionych usług wraz z częściami?

pozdrawiam,
a