Autor Wątek: [i40 VF] problem lakierniczo-blacharski  (Przeczytany 15288 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cober555

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 18
[i40 VF] problem lakierniczo-blacharski
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Marzec 2018, 12:25:18 »
Venom, nie do końca w późniejszych latach produkcji jest ok. Ostatnio widziałem i40 już po liftingu i dach z przodu, na styku  szybą, też w kilku miejscach ładnie zjedzony :-/ To sami insignia, ten samo problem.
Niestety motoryzacja idzie w złym kierunku i to od dawna, niezależnie od marki :-(

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 343
[i40 VF] problem lakierniczo-blacharski
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Marzec 2018, 12:38:59 »
No ja akurat mam panoramę na dachu więc mnie ten problem nie dotyczy  :-)

Offline Alfred

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 160
[i40 VF] problem lakierniczo-blacharski
« Odpowiedź #32 dnia: 10 Kwiecień 2018, 13:01:00 »
Hej. Opisuje sytuacje kolegi. Może ktoś pomoze.
Posiada on i40 kombi z 2015 po FL. Kolor biały z panoramą. Z 4 miesiące temu zauważył zaczynające sie korozje na bagażniku. Teraz samochód rdzewieje prawie na wszystkich elementach. Pojechał z tym do ASO. Ci porobili fotki i stwierdzili najpierw ze ponad polowa auta do malowania. Mieli zglosic sytuacje do HMP. Czekał miesiac i zero kontaktu. Zadzownił w koncu do ASO i sie okazalo ze babeczka, ktora sie nim zajmowała została zwolniona i nie wiedza czy sprawa została zgłoszona czy nie. Kazali czekac. Po tygodniu odezwali sie ze fotek nie ma i trzeba zrobic jeszcze raz. Pojechał i teraz mu powiedzieli ze juz nie polowa samochodu do malowania tylko dwa elementy a reszta to jest za mala korozja która powstała według pani, która go obsługiwała UWAGA cytuje "no tutaj jest korozja od jakis opiłkow od spawania bo pewnie pan jezdzi często koło stoczni" (mieszka w Gdańsku). Powiedziała ze to na gwarancja nie idzie i to mozna wyszlifowac. Jednak za to trzeba zaplacic. Najlepiej u nich...
Wkurzyl sie bo samochod z kazdej strony zaczyna kwitnac  a ma niecale 3 lata. Zaznaczam ze kolega wcale nie jezdzi koło stoczni jezeli by to mialo miec jakiekolwiek znaczenie.  :-D
Stwierdzil on ze poczeka co oni wymysla i jezeli zostanie na tym ze tylko 2 elementy pomaluja (bagzanik i cos jeszcze) a reszte stwierdza ze jeszcze za mala korozja to bierze numer sprawy i zaczyna pisac do HMP. Sam mam i40 ale z 2013 i nie mam takich problemow, natomiast uwierzcie mi u niego kwitnie cale auto i wyglada to tragicznie. I pytanie/prosba do Was. Ktos moze walczyl z ASO lub HMP w tej sprawie. Jakies rady. Bo gosc ma same problemy z tym samochodem narazie. Relingi dachowe tez odpadaja (odklejaja sie) to tutaj usłyszał ze cały dach z szyba raczej do wymiany xD czy moze to tylko jakies wymysly ASO Wejherowo i normalnie powinni cale auto przemalowac?

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] problem lakierniczo-blacharski
« Odpowiedź #33 dnia: 10 Kwiecień 2018, 13:50:46 »
to tylko wymysły ASO .Jeśli koleś ma regularnie robione przeglądy blachy i am wpisy i zasranym obowiązkiem ASO  jest zrobienie tego lakieru . Niech robi awanturę albo idzie gdzieś indziej. Mi jak  korodował dach  to powiedziałem o tym w ASO ( Płock)  chłopaki powiedzieli ze aha, faktycznie. zabrali auto , zrobili i oddali piękne bez śladu rdzy . Zasrany obowiązek ASO to naprawić o ile to jest rdza a nie mechaniczne uszkodzenia .. Wogóle to nie podlega dyskusji jakiejkolwiek .

Offline czarek76

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 3
korozja
« Odpowiedź #34 dnia: 10 Maj 2018, 07:38:18 »
Witam,
Posiadam i40 z 2016r.
W 2017 pomalowali mi dach w ramach gwarancji, wyłaziła korozja na linii przedniej szyby i dachu.
Wczoraj znalazłem nowe ognisko rdzy na styku przedniej szyby i dachu tylko w innym miejscu, teraz "centralnie na środku kierowcy".

Poprzednie auto  sprzedałem po 9 latach bo rdza wyłaziła :).
Analogicznie i40 musiałbym sprzedać po 2 latach.
Ciekawe pewnie zaproponują trzecią warstwę lakieru. Przy odsprzedaży to czujnik wykryje że dach jest z plastiku :).

Offline Cober555

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 18
[i40 VF] problem lakierniczo-blacharski
« Odpowiedź #35 dnia: 11 Maj 2018, 22:31:44 »
Dla mnie Hyundai ze względu na blachę jest kompletnie zdyskwalifikowany, wiem, że następnym autem na pewno nie będzie Hultaj. A tak z ciekawości, KIA nie ma tych problemów, a przecież to 1 koncern.

Offline wtom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 365
[i40 VF] problem lakierniczo-blacharski
« Odpowiedź #36 dnia: 12 Maj 2018, 21:08:25 »
to nie jest kwestia marki tylko modelu.
przeważnie rdza nad szybą to efekt uderzeń kamieni/piasku oraz kąta natarcia szyby + obecne grubości lakieru ekologicznego  :-P . wiele modeli innych marek ma ten sam problem.