Forum > i30 GD

Światła pozycyjne / LEd / Automatyczne

<< < (10/25) > >>

dario_79:
Wiem, dziwne właśnie, że nie dociearają do BCM. Rozbiorę jutro to wszystko przy BCM i obadam tą wiązkę. Nie daje mi spokoju, że przewodu wychodzą z czujnika i giną po drodze.

Więc tak, sprawa robi się zawiła. Przedzwoniłem przewody od czujnika do BCM. I tak: przewody z czujnika (ze zdjecia Bcm od Kosmos2011) nie idą do kostki M02-B tylko do tej po lewej 26-cio pinowej ze zdjecia (nie znam opisu tej kości) i wpięte są następująco: pin1 czujnika kolor różowy do PINu 2, pin2 czujnika (ground) nie odnalazłem. Jeśli masa jest jedna dla całego BCM, to problemu nie ma - zapewne jest wpięta gdzie indziej. Pin 8 czujnika brązowy wpięty do tej samej kostki co wyżej do PINu 3. I jeszcze jedno: kostka środkowa BCM jest 16 pinowa, a z tego schematu co wystawiłeś kilka postów wcześniej jest 20pinowa. Chyba kosmos coś pomyliłeś. Szukałem po schematach, które podesłałeś, ale nie zlokalizowałem tych kostek BCM.
No, temat zaczyna robić się zawiły.

kosmos2011:
Czyli z tego wynika że schematy od i30 nie są jednak tożsame z ElantraMD. Co nie zmienia faktu że w Twoim egzemplarzu czujnik jest podłączony do BCM i po jego wymianie funkcja AUTO będzie działać.

dario_79:
Gruba sprawa. Kupię, podłączę, sprawdzę, dam znać. Kwestia kilku dni. Ale dziwnie to robią. Strasznie się męczą programiści niepotrzebnie.

kosmos2011:
Znalazłem schematy elektryczne do II generacji.

I masz rację przewody od czujnika z kostki M30 idą do BCM do dwóch wtyczek M02-A i M02-C. Liczba pinów w trzech wtyczkach BCM jest taka jak napisałeś czyli 26,16,22.

To jest schemat podłączenia czujnika do BCM.  




Wtyczka od czujnika M30 koło numerów pinów kolor przewodu do niego podłączonego (w nomenklaturze angielskiej) 1P oznacza pin 1 kolor przewodu pink różowy.





Wtyczki od BCM M02-A i M02-C



dario_79:
Czujnik zmieniony, manetka zmieniona - wszystko działa. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej