Forum > i30 GD

Światła pozycyjne / LEd / Automatyczne

<< < (9/25) > >>

piwi:
Dzięki Kosmos :)

dario_79:
Więc tak: rozgryzłem temat po części, mianowicie, jak na załączonym obrazku: przewód, który trzyma czujnik na podszybiu to ten nad pedałem gazu, złapany jest do profilu metalowego. To ten gdzie widać niebieską naklejkę. Cieżko się dostać tam jakikolwiek narzędziem, a ręcznie ciężko zdjąć, ale wystarczy (po nitce do kłębka) sięgnąć wyżej ręką i poluźnić wiązkę, która jest wyżej "pozawijana" i Voilä - czujnik można poluźnić. Problem jeszcze w tym, że do czujnika dochodzi komplet przewodów, a przy BCM ich nie ma wpiętych. To kolejna zagadka.

Apropos zaznaczenia na zdjęciu wiązki - nie wiem czemu ale nie chce mi załadować zdjecia. Trzeba na logikę popatrzeć na foto. Myślę, że wiecej jak jednej naklejki niebieskiej na zdjęciu nie ma :)

kosmos2011:
Dodaj może strzałkę na drugim zdjęciu gdzie trzeba "poluźnić wiązkę"  :lol:  

Co do podłączenia czujnika do BCM spróbuję zrobić "malowankę" tylko napisz jakie kolory i do którego pina idą do czujnika.


http://images66.fotosik.pl/1134/f28ed8b09de3af65.png

[ Dodano: 2015-09-17, 21:19 ]
Są do podłączenia trzy przewody :

Kostka M30 to czujnik
Kostka M02-B to BCM

Pin 2 z M30 biały przewód łączymy z pinem 10 z MO2-B

Pin 1 z M30 niebieski przewód łączymy z pinem 11 z MO2-B

Pin 8 z M30 brązowy przewód łączymy z pinem 11 z MO2-B




Z tym że musisz dokupić ten czujnik i zamienić z tym który teraz jest zamontowany.

Między BCM, a czujnikiem nie ma już żadnego złącza więc trochę dziwne że z czujnika wychodzą przewody i nie docierają do BCM.

dario_79:
No dziwne kolory. Teraz to już zgłupiałem.
Piny:
1-różowy, 2- biały, 3-jasno szary, 4- czerw/pomar, 5- zielony, 6- szary, 7-pomarańczowy, 8- brązowy.
(Nie wiem czemu, ale nie chce mi dodawać obrazków. Spróbuję jutro dodać)

kosmos2011:
Jest to schemat od MD więc mogą być jakieś odstępstwa co do kolorów, ale zasada podłączenia pozostaje taka sama czyli "pin z pinem".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej