1. filtr powietrza: 28113-1C500 # filtron AP 108/4
wymiana prosta i nie będę się rozpisywał.
2. wkład filtra oleju: 26320-27100 (dł86mm,fi/zew64mm,fi/wew34mm) # JC B10505JC
a) rozumiem, że potrafisz zlokalizować ten element
b) poluzuj obudowę / kapsel i następnie obserwując kołnierz odkręć na około 1-1,5cm, dalej już bardzo powoli, gdy poczujesz, że delikatnie możesz kołysać poczekaj 5 min. Komora załapie powietrze i olej powoli spłynie do miski (to pozwoli pominąć zlewanie przeznaczonym to tego celu otworem
). Obudowę i wkład sprawnym ruchem unosisz i czekasz, aż reszta oleju trafi do miski. Na dole wkładu mocowany jest gumowy pierścień (fi/zew64mm,fi/wew34mm, grubość 3-4 mm), jeżeli nie znajdziesz go na wkładzie (został na dole) to spróbuj go unieść np.: śrubokrętem, bo on odrobinę blokuje odpływ oleju z komory filtra. Śruba w misce to już prosty temat więc pomijam. (czas operacji 20 min)
3. filtr paliwa: 31922-26910 # B30521PR
Tutaj trochę więcej zachodu, ja robię to od góry:
a) demontaż podszybia i już dokładnie widzisz „przeciwnika”
b) demontaż dolotu do turbiny (jeszcze bardziej ułatwia dostęp)
c) rozpinasz przewody czujnika (proponuje wykręcić go i jak wykonałeś p.pkt b) to jest miejsce na jakiś pojemnik żeby zlać resztki ON)
d) podczas montażu nowego filtra nie zapomnij zalać go ON !!!
(czas operacji max 1h)
Jeżeli w/w opis daje Ci jakiś obraz to sobie poradzisz
Mogę służyć awaryjnym wsparciem na tel jeżeli się zdecydujesz na samodzielną zabawę. Dodam jeszcze, że nie jestem mechanikiem, a jedynie amatorem, który lubi sam pokręcić w weekendy