Forum > Accent
Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan
kedar33:
Tekkenmoor, ja wiem, że świat jest pełen wariatów, ale uwierz mi 8-) - TAK możesz połączyć w interfejsie 4 i 5. Ja też tak mam, bo sam to łączyłem.
U mnie jest 6 wejść na płytce. aktualnie podłączone 4-5 masa, 16 Vcc, 7-8-12 na przełączniku do K-line, 15-NC, 2 i 10 -NC (było potrzebne w Fiacie)
Z tego co widzę to masz na płytce podobnie. Łącz te masy i próbuj łączność.
pablomaxim:
Powiem tak jestem laikiem w tych sprawach ale czy wg. Waszego opisu można kasować błąd poduszek powietrznych ( mrugająca kontrolka )
Tekkenmoor:
OK spróbuję. Straszna wichura u mnie, ale może jeszcze dzisiaj wybiorę się do garażu :-)
@Edit:
Zmostkowałem 4 i 5 niestety bez rezultatów :cry: Może ma ktoś rozpiskę/schemat kabli w gnieździe w samochodzie Lantra J2 lub Coupe RD ? Najdziwniejsze jest że na chwile się łączy a potem wywala błąd połączenia (AIR BAG łączy się normalnie).
kedar33:
pablo. Jeżeli wszystko jest OK w kwestii komunikacji program-komputer-interfejs-auto to tak. Sygnał z poduszek jest na pinie 13 gniazda /12 pin interfejsu/. HI-Scan daje możliwość odczytania i skasowania błędów oraz np odczytu "historii wypadkowej". Druga sprawa, że jest to zwykle grzebane razem z korektą licznika :-/ .
tekken- zachodnia Polska. Miałem 2 godz. temu burzę z piorunami :!:. Wiatr zwiał mi niezły kawałek dachu. Szczęściem z gospodarczego.
Trzymajcie się. Trawy.
[ Dodano: 2015-03-31, 21:22 ]
http://pinoutsguide.com/CarElectronics/hyundai_obd_2_pinout.shtml
Ja bym jeszcze pożyczył gdzieś innego lapka, zainstalowal od nowa strowniki, program i spróbował. Jeżeli się łączy to przyczyna leży raczej poza interfejsem.
Tekkenmoor: