Cześć. Mam to samo. Obroty skaczą od 1000 do 1500, podłączenie do komputera wskazuje że wszystko jest ok, mechanik rozłożył ręce. Padaka.
Siemasz ziomek :-) Jeśli posiadasz wersję Amerykańską z silnikiem 2.0 16V DOHC to powiem ci jedno... olej tych wszystkich mechaników bo oni dobiją ci tylko ten samochód i rozwalą rozrząd tak jak mi.Ja jeździłem od mechanika do mechanika i żaden z tych wielkich mechaników nigdy w życiu nawet nie robił żadnej sonaty więc na pewno wiemy więcej od nich.Ja wydałem prawie 4 tys. zł za
nic aż w końcu się zagotowałem,olałem z góry tych oszustów i postanowiłem sam wszystko zrobić.Jeśli masz problemy z obrotami a komputer nie wskazuje błędów to po 1.SPRAWDŹ ŚWIECE,CEWKĘ I PRZEWODY WN po 2.JEŚLI WSZYSTKO JEST OK I MASZ "CAŁĄ" instalację to 100% będzie to rozrząd.U mnie był przestawiony pasek balansowy o jeden ząb (po wielkim mechaniku) przestawiłem i gra.Pamiętaj też o kołach przy klawiaturze żeby były idealnie ustawione ze znakami.Tylko taka jeszcze jedna rada... nigdy nie słuchaj tego co ci mechanicy gadają i uwierz mi że naprawdę nie mają zielonego pojęcia o niczym a w serwisie Hyundaia skasują ciebie tyle że kupiłbyś 3 takie sonaty.Pozdrawiam :-)