Autor Wątek: Zdzieranie opony od strony wewnętrznej  (Przeczytany 1843 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adam2701

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« dnia: 05 Listopad 2009, 16:33:51 »
Witam mam taki mały problem w czym może tkwić problem mam hyundaia Scoupe Gt 1.5 1994r. i zdziera mi się opona od strony wewnętrznej czyli od strony silnika z przodu, a tak dosłownie rant opony??

robson

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopad 2009, 17:31:11 »
Zbieżność do ustawienia albo jakiś luz na kole.

Ciastol

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Listopad 2009, 18:50:21 »
Może za szeroka opona, mi z tyłu obciera o amortyzator.

adam2701

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Listopad 2009, 19:21:03 »
To jest opona zimowa wiec 165/70 R13 wiec za szeroka na pewno nie jest. No to chyba pojadę na tą zbieżność dzięki wielkie

jagiza

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Listopad 2009, 00:20:38 »
to moze głupie ale sprawdzałeś ciśnienie w oponie i zobacz felge czy nie jest podbita nie bije ci to kolo??? nie miałem moze tego samego ale przy skrecania coś w podobie wymieniłem natomiast koncowki wachacza i gitara...niby nie ma zwiazku za bardzo a jednak...

Carexpert

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Grudzień 2009, 22:27:24 »
takie zdzieranie opony to zazwyczaj luzy w ukladzie badz zla geometria. Gdyby to bylo cisnienie w oponie po obu stronach brzegow opony powinno byc tak samo.

Złośnik

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Grudzień 2009, 23:18:31 »
Jak Ci ściąga auto po puszczeniu kiery przy jeździe na wprost to zbieżność do ustawienia. Jak jest luz na drążku to napewno słyszysz nieprzyjemne stuki + dodatkowo drgania na kierownicy podczas jazdy. Pierwsze to kolego pojedź na szarpaki - zapłącisz 20zł i będziesz wiedział czy wywalać tylko kasę na zbieżność czy nei obejdzie się bez wymiany końcówek układu kierowniczego na przykład, bo potym rónież następuje konieczność zrobienia zbieżności.
No chyba, że jeszcze mogło wystąpić (ale to bardzo wątpliwe) przestawienie kąta pochylenia koła. Ale to bardziej musiałby być uderzony w koło lub musiałbyś przywalić mocno w coś, np. krawężnik. Warto najpierw odwiedzić diagnostę.

jasiuekonom

  • Gość
Zdzieranie opony od strony wewnętrznej
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Grudzień 2009, 00:09:17 »
Zbieżność i geometria, jak by przyczyna była inna to byś miał stuki i puki :P