Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Światła do jazdy dziennej - Hyundai Santa Fe

<< < (4/11) > >>

zkit:
Jeśli komuś się przyda to podaję jak montowałem swoje DRL.
Zderzak musiałem zdemontować. Najpierw trzeba wymontować reflektory - po 3 śruby 10 kluczem. Jest już wtedy dostęp do halogenów, ale jednego wkręta nie da się wykręcić - przeszkadza blacha. Zderzak wykręciłem zgodnie z instrukcją na forum. Po zdemontowaniu osłony plastikowej - tej, która jest nad zderzakiem przy zamku klapy jest dostęp do kołków plastikowych górnych od zderzaka. Pod lampami są dwa. W górnej części przy nadkolu po jednym na krzyżak, na bokach od spodu po dwa kołki i reszta to kilka śrub na klucz 10 od dołu. Cały zabieg około 30 minut - nie potrzeba kanału. Później odkręcić wkręty mocujące halogeny i pozostaje dorobić pierścienie do świateł LED.
Otwór po halogenach w zderzaku jest około 14,2 cm. średnicy. Pod światła LED otwór 6,4 cm. Pierścień zrobiłem z pleksy o grubości 4 mm i okleiłem folią carbon. Aby w przyszłości nie demontować zderzaka pierścienie ze światłami przykręciłem od przodu wkrętami w otwory, w które zamontowane były halogeny.
Za LEDY zapłaciłem niecałe 100 zł + przesyłka, ale miały pełną homologację i przewody ze złączkami wodoodpornymi. Mają też zewnętrzny wyłącznik.

Podaję link
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-led-automat-okragle-drl-i2998136484.html

i zdjęcie pierścieni przed montażem

Waldemar:
Dibo1  jak będziesz kupował ten moduł DRL to musisz wiedzieć jak są u nas sterowane światła  - czy + bo to ważne i wtedy kupować DRL był ten temat wcześniej poruszany chyba na starszym forum ale nie dokończony i tak do końca nie wiem jak są u nas sterowane - czy + Jak ktoś wie to proszę o podpowiedż ,ja na ten moduł mam też chrapkę  :lol:

zkit:
Jak są sterowane to nie bardzo się znam. Jednak gdy montowałem to sprawdzałem prąd na światłach, gdyż przy włączeniu mijania lub postojowych światła DRL powinny zgasnąć. Dolna największa kostka prowadząca do lampy ma w górnej części trzy grubsze przewody. Tam jest prąd na stałe - bez kluczyka. W kostce jest w dolnej części są dwa cieńsze przewody. Jeden jest masowy, a drugi ma prąd po przełączeniu świateł. Tam podłączyłem przewód, który po włączeniu świateł gasi DRL.
Natomiast z prądem po kluczyku, który włączy DRL nie ma problemu. W skrzynce bezpieczników przy akumulatorze jest ich kilka. Ja podłączyłem pod trzeci od strony aku 10A.
Dochodzi do tego przewód masowy i DRL działa zg. z przepisami.

slaw:
Witam, też przymierzam się do świateł dzinnych, tylko jak rozwiązać problem gdy w mojej sanci światła zapalają  się zaraz po uruchomieniu silnika? Świateł postojowych nie da się wyłączyc.

Pozdrawiam.

HIP:
Jest też taka opcja : http://www.tuning1.com/info,6718
tylko niestety kosztowna ale efekt warty kasy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej