Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Gaśnie podczas jazdy.

<< < (8/8)

ttt1970:
Witam -i mnie dopadła ta przypadłość,od jakiegoś czasu również gasnął w czasie jazdy ,ale zawsze potem odpalał.Przedwczoraj chcę odpalić a tu kicha-dopiero z pomocą samostartu odpalił jednak nie wchodzi na obroty,jak zimny faluje i nie ciągnie powyżej 2000obr.Check świeci i błąd P0190,który za chiny nie da się usunąć,usuwa na chwilę ,ale po ponownym odpaleniu wraca.I tu mam pytanie ,czy błąd jest związany tak jak wskazuje komputer,czyli czujnik ciśnienia listwy CR ,czy również obwód w/w czujnika.Czy do wymiany sam czujnik,czy szukać jeszcze gdzie indziej usterki.Dodam,że czujnik i regulator wyczyszczone,przedmuchane etc.
Sitko w baku wyczyszczone,w sumie nie było z czego czyścić,filtr nowy.

volcan:
Może być też za niskie ciśnienie w listwie - czyt. wtryskiwacz ma otwarty przelew i spuszcza ciśnienie z listwy. Miałem dokładnie to samo - przy czym po drugim zgaśnięciu (pierwsze na autostradzie przy prędkości rzędu 170 km/h, drugie na mrozie około -20 stopni - po uruchomieniu samochód jechał bez problemu, po czym nagle osłabł i zgasł) auto trafiło na regenerację wtryskiwaczy - po której po pierwsze okazało się, że diesel wcale nie musi dymić, po drugie ogólnie praca silnika się znacznie wyrównała, zmniejszyły się wibracje jednostki napędowej w czasie pracy itd.

dziki1971:
Witam temat powraca blad P1181,teraz gasnie mi jadac np na 5 biegu dodam nagle gazu silnik stop,stacyjka na off pare sekund i pali jade dalej,jesli jade na wysokich obrotach na kazdym biegu nie przydusze go gazem jest okjedzie narmalnie,wymienilem uszkodzony wczesniej regulator cisnienia na listwie CR i samochod zachowuje sie tak samo na wysokich obrotach jest ok,gdzie wczesniej na tym regulatorze odcinki dostawalpo okolo 2000rpm,dziwne,zrobilem test przelewowy
1 cylinder-50ml
2-44ml
3-44ml
4-40ml
co o tym myslicie,dodam ze przy tescie na cascade czujnik plynu pokazuje raz temp silnika raz -40,tak samo przeplywomierz raz dawke jaka podaje za chwile np3276mg/st,oraz przepustnica polozenie 0% za chwilke np 30% i 15132mV,wyczytalem jeszcze z zamrozonych ramek cos takiego
CALCULAT.LOAD.VALUE
COOLANT TEMP.SENSOR
INTAKE MAP
ENGINE SPEED
VEHICLE SPEED SNR.
Dodatkowo pojawiajace sie bledy jakby w tle przez chwile
P0110INTAKE AIR TEMP. SENSOR
P0115 ECT SENSOR CIRCUIT MALFUNKTION
moze ktos z lepiej obeznanych sie wypowie,dodam ze blad P1181to podstawowy ktory wywala po odcince silnika,sprawdzane dwoma urzadzeniami diagnostycznymi.dzieki ipozdrawiam

dziki1971:
Witam mam prosbe moze zechcialoby sie komus zmiezyc  cisnienie na listwie cr progr cascada,ile ma i np przy 2000rpm tez,bo cos misie wydaje ze mam za niskie,lub ile powinno byc,dzieki

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej