Dodano: 2016-02-20, 20:03
Panowie, kupiłem u nich cały komplet więc nie ma żadnej dyskusji że coś nie pasuje. Sztywne koło, tarcza, docisk i łożysko. Skoro coś nie działa jak powinno w tym komplecie to musi to być wada fabryczna.
Ta jak pisze felkner znalazłem to forum gdzie przerabiany jest ten temat drgań i jak widzicie wersji jest więcej niż postów. Przytkany katalizator, zawór EGR, wtryski, przegub, przekładnia, reduktor a może łożyska? Samo rozebranie auta to żaden problem. Tylko żeby rozebrać i wiedzieć gdzie szukać. Problem jest z czasem na ewentualna wymianę, regenerację sprzęgła. Dlatego tez jestem ciekaw jakiego rzędu sa kwoty regeneracji u tego Pana Radzikowskiego. Ten komplet kosztował mnie 1800 zł. więc ile ewentualna regeneracja?
A i mam pytanie - w wysprzęgliku od drugiej strony (rurki) była sprężynka z blaszką. Stwierdziliśmy że to tylko hamuje powrót płynu (cofanie wyprzęgnika i ją wyciągnęliśmy - bo w nowym tego nie było. Zastanawiam się czy to ma jakiś wpływ?