Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Problem z hamowaniem z dużej prędkości
kml:
--- Cytat: "BartBartez" ---Przód był wymieniony przed moim zakupem auta jeszcze w niemczech. Jeśli coś jest nie tak to obstawiam na tarcze. Wiem, że jeśli będę wymieniał to na jakieś nacinane. Tylko szkoda wymieniać jeśli są praktycznie nowe.
A jak ma się sytuacja gdy przewody hamulcowe są do du..? Chociaż nie jest to aż tak stare auto ale kto wie....
Może to te upały????
--- Koniec cytatu ---
A mierzyłeś te tarcze, chodzi mi o grubość. Może wygladają ok ale już są dojechane? Jezeli sie szykujesz do wymiany to najsupszej byłoby zrobić komplet łącznie z przewodami no i jakiś dobry DOT 4. Można nawet pokusić sie o 5.1 ale one jest bardzo higroskopijny i często wymaga wymiany. Ludzie bardzo chwalą przewody "stalowe" i mówią, że jest znacznie lepiej.
Co do upałów to imo nie powinny tak wpłyywac na układ hamulcowy.
BartBartez:
tarcze zero zużycia - wiem co mówię bo z mechaniką nie jestem na bakier. Płyn wymieniony kilka tygodni temu na ATE TYP 220 - jeden z najlepszych. Zastanawia mnie ewentualne uszkodzenie tarcz ukazujące się po rozgrzaniu. Ale tak jak pisałem w Scoupe wymieniłem tarcze i klocki na nowe i efekt nie był zadowalający. Szkoda tak wydać kilkaset złociszy w ciemno....
kml:
BartBartez, no to dopóki nie dojedziesz tego co masz to po prostu musisz jeździć wolniej :D Sprawdzałeś zwieche czy na pewno nic tam nie ma luzu?
BartBartez:
Z całej zawiechy do wymiany są tylne amorki bo lewy słaby jest ale nie wydaje mi się żeby miało to jakiś wpływ
kml:
--- Cytat: "BartBartez" ---Z całej zawiechy do wymiany są tylne amorki bo lewy słaby jest ale nie wydaje mi się żeby miało to jakiś wpływ
--- Koniec cytatu ---
Hmm a może po prostu przepaliłeś tarcze klocki? Jeżeli wszystko było nowe ( np niedotarte ) to za mocno używałeś od razu i teraz jest taki efekt?
Nawigacja
[#] Następna strona