Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Problem z hamowaniem z dużej prędkości

<< < (4/9) > >>

kml:

--- Cytat: "BartBartez" ---Przód był wymieniony przed moim zakupem auta jeszcze w niemczech. Jeśli coś jest nie tak to obstawiam na tarcze. Wiem, że jeśli będę wymieniał to na jakieś nacinane. Tylko szkoda wymieniać jeśli są praktycznie nowe.
 A jak ma się sytuacja gdy przewody hamulcowe są do du..? Chociaż nie jest to aż tak stare auto ale kto wie....

Może to te upały????
--- Koniec cytatu ---


A mierzyłeś te tarcze, chodzi mi o grubość. Może wygladają ok ale już są dojechane? Jezeli sie szykujesz do wymiany to najsupszej byłoby zrobić komplet łącznie z przewodami no i jakiś dobry DOT 4. Można nawet pokusić sie o 5.1 ale one jest bardzo higroskopijny i często wymaga wymiany. Ludzie bardzo chwalą przewody "stalowe" i mówią, że jest znacznie lepiej.

Co do upałów to imo nie powinny tak wpłyywac na układ hamulcowy.

BartBartez:
tarcze zero zużycia - wiem co mówię bo z mechaniką nie jestem na bakier. Płyn wymieniony kilka tygodni temu na ATE TYP 220 - jeden z najlepszych. Zastanawia mnie ewentualne uszkodzenie tarcz ukazujące się po rozgrzaniu. Ale tak jak pisałem w Scoupe wymieniłem tarcze i klocki na nowe i efekt nie był zadowalający. Szkoda tak wydać kilkaset złociszy w ciemno....

kml:
BartBartez, no to dopóki nie dojedziesz tego co masz to po prostu musisz jeździć wolniej :D Sprawdzałeś zwieche czy na pewno nic tam nie ma luzu?

BartBartez:
Z całej zawiechy do wymiany są tylne amorki bo lewy słaby jest ale nie wydaje mi się żeby miało to jakiś wpływ

kml:

--- Cytat: "BartBartez" ---Z całej zawiechy do wymiany są tylne amorki bo lewy słaby jest ale nie wydaje mi się żeby miało to jakiś wpływ
--- Koniec cytatu ---


Hmm a może po prostu przepaliłeś tarcze klocki? Jeżeli wszystko było nowe ( np niedotarte ) to za mocno używałeś od razu i teraz jest taki efekt?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej