Autor Wątek: Tucson gaśnie przy nagłym hamowaniu  (Przeczytany 37075 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

agis

  • Gość
Tucson gaśnie przy nagłym hamowaniu
« dnia: 03 Kwiecień 2014, 08:24:18 »
Witam, bardzo proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem i udało mu się zdiagnozować usterkę? Tucsonem 2.0 CRDi 83kW 2004r., jeżdżę od dwóch lat, niestety samochód od jakiegoś czasu gaśnie przy gwałtownym hamowaniu. Auto gaśnie w momencie kiedy obroty spadną poniżej 1500, po czym po przekręceniu kluczyka odpala bez problemu. Auto było podpięte i sprawdzane przez różnych elektryków, mechaników, fachmanów, serwis i żadnego błędu usterki nie wykryto. Zaczęłam od wymiany filtra paliwa, później pompy paliwa, pompy wysokiego ciśnienia, czujnika ciśnienia na listwie, przeczyszczone wtryski, sprawdzony immobiliser i niestety problem wciąż powraca. Powiem szczerze, że rozkładam już ręce. Zainwestowałam sporo w naprawę mojego Tucsona, niestety bez żadnego efektu. Dodam, że wymieniając pompę paliwa kupiłam zamiennik ale było sprawdzone ciśnienie i wszystko niby ok. Czy tylko ja trafiłam na tak felerny egzemplarz? :/ W chwili obecnej auto ma przejechane 152 000 km, wiem, że sprzęgło mam do wymiany ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego?

ed. interpunkcja, literówki. tekla

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
Tucson gaśnie przy nagłym hamowaniu
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Kwiecień 2014, 10:05:26 »
Skoro wiesz że sprzęgło masz do wymiany, a masz pewnie dwumasa, masz też pewnie czujnik położenia wału zlokalizowany na kole zamachowym to może zajść prawdopodobieństwo że przy niskich obrotach sprzęgło dwumasowe (w przypadku mocnego zużycia) może wibrować i czujnik będzie gubił sygnał z koła zamachowego.. Podrzuć ten pomysł swojemu mechanikowi.

agis

  • Gość
Tucson gaśnie przy nagłym hamowaniu
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Kwiecień 2014, 14:01:26 »