Autor Wątek: Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00  (Przeczytany 21651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kml

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #75 dnia: 11 Listopad 2009, 16:58:21 »
Cytuj
Co tu robić??


Po pierwsze NIE DUBLOWAĆ TEMATÓW!!! W poprzednim temacie pytałem co mają czujniki do immo oraz które czujniki dostają za mało prądu?

kubek

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #76 dnia: 17 Listopad 2009, 23:37:52 »
DAV7, pisaleś kilka stron wcześniej że jak podmieniłes pompkę paliwa to autku pomogło....a czy na starej pompie nabijałeś układ paliwowy przez kilkakretne przekrecenie stacyjki i uruchomienie pompy? i czy to pomagało?
U mnie nie pomaga ale może byc tak że pompa nawet pabija dobre cisnienie ale ten zaworek wewnetrzny juz pusza i z cisnienia dupa???
Ja zauwazyłem jeszcze że auto na zimnym silniku na pierwszym km dławi sie przy rozpędzaniu(na benzynie)....jak sie nagrzeje to na benzynie nie gławi i na gazie tez ok.
Też by najchetniej podmienił z kims pompe na 1noc i sprawdził jak rano zapali....niestety od brata z coupe 2002-> pompa nie pasi .....

Pozdrawiam
Kuba

kml

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #77 dnia: 19 Listopad 2009, 20:30:03 »
Cytat: "kubek"
czy na starej pompie nabijałeś układ paliwowy przez kilkakretne przekrecenie stacyjki i uruchomienie pompy? i czy to pomagało?


Jeżeli pompa jest sprawna to tylko JEDNO przekręcenie klucza powinno załatwić sprawę i samochód odpala bez problemu. Jezeli trzeba nabijać kilka razy to coś jest nie halo.

kubek

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #78 dnia: 19 Listopad 2009, 20:59:49 »
kml, tylko wlaśnie u mnie jak nabiję układ kilkakrotnym włączeniem pompki to to nie pomaga, no chyba że tak jest ten zaworek zrypany ze i tak paliwo sie cofa i nie ma cisnienia?no icoraz wieksza dzióra w pedale gazu na zimno na pierwszykm km, o dziwo na ciepło jest ok.....dziwi mnie tylko to że jak nabijam ja kilkakrotnie to też nic to nie pomaga, to by nie wskazywało na pompe ale ktos tu na forum też miał identyczne objawy, zmielił pompe i poprawiło się...chyba na 6grudnia se sprawie pompe za 100 znaczy sie jemu, accentowi:)hehe

kml

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #79 dnia: 19 Listopad 2009, 21:33:28 »
Cytat: "kubek"
chyba na 6grudnia se sprawie pompe za 100 znaczy sie jemu, accentowi:)hehe


Jezeli sie na to zdecydujesz a okaże się, ze to nie to sprzedaj starą pompę jako sprawną - będzie pare PLN do przodu :)

Co do dziury w gazie: może to jest kwestia tego że powinna być bogata mieszanka na zimno i rzeczywiście jest za mało benzyny - tak sobie myśle.

BTW: czy po wymianie filtra paliwa zresetowałeś kompa? - z aku odpinasz na 15 minut.

todo

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #80 dnia: 19 Listopad 2009, 23:39:59 »
Cytat: "kubek"
Witam,

Ten nowy gaziarz powiedział, że skoro podczas odpięcia instalacji dalej był problem to to jest coś w samochodzie padnięte....ale po jego regulacji narazie jest lepiej wiec to odpuszam:)....ciekawe kiedy wróci:)

Dzieki wszystkim za zainteresowanie i wskazówki
Kuba


Najważniejsza jest dobra regulacja LPG, a zwłaszcza regulacja czasów wtrysku na gazie i na benzynie -czasy mają być takie same. Druga sprawa paliwo w baku. Przeważnie takie sytuacje zdarzają się przy niskim poziomie paliwa w baku. Ja osobiście tankuję tylko 98 oktanową benzynę i poziom w baku w granicach połowy. Benzyna 98 oktanowa z Orlenu posiada różne dodatki myjące i polepszające, co korzystnie wpływa na wtryskiwacze benzynowe, które podczas jazdy na gazie mają tendencję do "zatykania się".

doman76

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #81 dnia: 19 Listopad 2009, 23:42:09 »
padająca pompa spowoduje osłabienie mocy - szczególnie jak dodasz dość ostro gazu. jak masz gdzie postaraj sie sprawdzic vmax, ew przyspieszenie gaz i benzyna, jesli na benzynie jest lepsze lub takie samo szukaj problemu gdzie indziej. Cisnienia pewnie na pompie pewnie nie mierzyłeś?

kubek

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #82 dnia: 20 Listopad 2009, 09:34:38 »
Witam, co do regulacji gazu to podjade jeszcze raz do tego goscia co mi mapę zmienił i zapytam o sprawdzenie jeszcze raz tej mieszanki i czasów wtrysków.
Co do ciśnienia na pompie nie badałem, jak co to wole za 100zł nową pompke kupić i też sprawa sie wyjasni a za bodanie musze ze 30-40zł dać i tak ...a już mam dość zostawiania kasy u mechaniorów:) a pompkę sam sobie zamontuję.
Nie schodzę poniżej 1/3pojemnosci baku i paliwo z BP teraz z orlen, i wlałem STP do czyszczenia wtrysków.
A aku nie odpinałem po zmianie filtra, trzeba?
Dzięki i pozdrawiam

KUba

e-gen

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #83 dnia: 20 Listopad 2009, 09:35:30 »
Cytat: "todo"
wtryskiwacze benzynowe, które podczas jazdy na gazie mają tendencję do "zatykania się".

zgadza się

kubek

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #84 dnia: 20 Listopad 2009, 18:29:14 »
todo, co do regulacji lpg to byłem u gazownika, widziałem na kompie, jest idealnie...czsy wtrysku takie same.....on podejrzewa że moze jakiś czujnik padać powoli i na błedach to jeszcze nie wychodzi tylko wlasnie objawia się słabszym odpaleniem na zimno....narazie odpuszczam sprawę....oczywiście będę to obserwował:)...
Dzięki
Pozdrawim
Kuba

kml

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #85 dnia: 20 Listopad 2009, 19:23:02 »
Cytat: "kubek"
A aku nie odpinałem po zmianie filtra, trzeba?


Tak.

doman76

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #86 dnia: 20 Listopad 2009, 23:39:15 »
Cytat: "kubek"
Co do ciśnienia na pompie nie badałem, jak co to wole za 100zł nową pompke kupić i też sprawa sie wyjasni

Twoj wybór, byle nie najtańszą bo może paść jeszcze szybciej niż ta padnie. Ja mam narazie 180000km ponad i oryginalną pompke, i prawde mówiąc nie wydaje mi się żeby to ona padała. Prędzej coś z zapłonem jest nie tak, albo czujnikiem którymś.

opel19786

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #87 dnia: 22 Listopad 2009, 14:13:19 »
Ja miałem też problem z odpalaniem na zimnym silniku i okazało się ze czujnik temp gazu był do wymiana i przewód podciśnienia.Od tej pory jeżdze az miło

kubek

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #88 dnia: 22 Listopad 2009, 21:19:24 »
a ten czujnik wyszedł na kompie ze jest walniety jako błąd? u mnie niestety żaden sie nie pojawia w błedach.... któryś już się kończy ale jeszcze go nie pokazuje jako błąd....gdzie jest jakiś przewód z podcisnieniem?
Dzięki
Kuba

doman76

  • Gość
Trudności z uruchomieniem na zimnym silniku - Accent '00
« Odpowiedź #89 dnia: 22 Listopad 2009, 21:54:00 »
Czujnik temp gazu powinien wyjść po podłączeniu sie do kompa gazu ;-) . Przewodu z podciśnieniem masz podłączone do dolotu, w zasadzie wszystko pomiędzy silnikiem a przepustnicą.