Forum > i30 GD

[i30] Problem z turbo

<< < (2/3) > >>

devl:
Faktycznie, male niedopatrzenie.. juz powinno smigac

bogdanxx:
Ja mam podobnie i30 1.6 2012

Z problemem turbo bokykam się rok czasu 8 x serwis

Błąd oczytany z GDI brzmi dokładnie " niedoładowanie turbo "
objawia się to tym ze nie ma kompletnie dołu turbina dopiero ciągnie od 3200/3500 tyś .

check zawsze się zapala na trasie przy 110/120km/h 2700obrotów i 6 biegu

teraz historia napraw cudownych serwisów hyundaia

Najpierw 2x Katowice totalna porażka wymiana filtra paliwa oczywiście odpłatnie (więcej chyba nie potrafią)
Ten serwis jest do bólu szczery bo w drugim dniu porażki kolo mówi ze się dopiero uczą tego samochodu.

6xMysłowice


W Mysłowicach coś tam próbowali zrobić wymienili czujnik i miało być ok , a nie było,auto tydzień w serwisie .
Kolejny raz wypalanie dpf nic nie dało,
kolejne 4 dni w serwisie koleś grzebał i grzebał tydzień i się udało ,samochód działał dwa dni i znowu check z błędem.
Kolejny raz serwis kolo grzebie i grzebie i mówi a ja wiem to robił kolega ale nie wie co było bo samo się naprawiło :d wiec grzebie dalej w końcu wziął kompa do auta i pojechali się przejechać.
Wrócił i mówi że wszystko Panie jest ok po prostu 1.4 szału nie robi to tak jeździ ,to ja mu Panie kur... bo już mnie poniosło to 1.6
Dodał jeszcze że turbina działa prawidłowo bo ma sie włączać przy 3800obrotów

AnnaM:
Witam, ja również mam problem z turbo w i30 sport z silnikiem 1.6 z 2008r. Turbina nie pracuje dobrze tzn. Czasem jeździ ok ale po jakimś czasie (najczęściej gdy ruszam że świateł) kręci do 3tys obrotow. Niestety Komputer nie wykrywa bledow :( przy wyłączeniu auta i ponownym włączeniu chwilę działa dobrze po czym znów to samo.

MrAdi1910:
Miałem tak samo, swoją drogą pierwszy raz spadek mocy nastąpił właśnie podczas wyprzedzania tira... No nic, problem ustal po przeczyszczeniu baku paliwa, trzeba patrzeć co się leje do silników crdi... Zapłaciłem 650zl i problem ustal. Teraz tankuje tylko shella ew Orlen i nie powtórzyło mi się to od 4 lat ;)

Denny4:
Tak czytam i się zastanawiam ....
Wszystkie objawy wskazują na turbinę, a dokładnie siłownik sterujący turbiną.
Nie jestem pewien ale jeśli ten silnik ma turbinę ze zmienną geometrią to na 90% tutaj jest pies pogrzebany.
Brak podciśnienia lub zapieczony siłownik od sterowania łopatkami w turbinie.
Zapiekło się w jednej pozycji i niedoładowuje w dolnym zakresie obrotów.
Taka jest moja propozycja.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej