Autor Wątek: brak ładowania  (Przeczytany 1379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1mauro

  • Gość
brak ładowania
« dnia: 08 Sierpień 2009, 21:34:13 »
witam
mam problem z moja landrynką 1,6 16v polegajacy na tym ze auto gdy jest zimne ładuje i wszystko jest ok ale po ok 3 min pracy silnika ładowanie pada z tym ze lampka ładowania sie nie zapala , a po zgaszeniu auta i przekreceniu kluczyka lampka sie tez nie zapala <co?> dodam takze , ze alternator jest roczny i niby jest sprawny. Doszedlem do przekaznika w skrzynce pod maska (taki mały biały) i jak go wyciagne i zewre jeden z przewodow do masy to kontrolka ladowania sie zapala.
A teraz sedno sprawy O CO BIEGA Z TYM ŁADOWANIEM HELPPPPPP!

pakson

  • Gość
brak ładowania
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Sierpień 2009, 23:24:12 »
siema,
jeśli Ci się lampa nie zapala to padł Ci prawdopodobnie przekaźnik wepnij inny od znajomego jeśli też ma Lantrę:) co do ładowania to może coś robi zwarcie a może przez ten przekaźnik od lampki nie podaje dalej prądu do aku... zobacz czy masz ładowanie na wyjściu z alternatora...

mariusz84

  • Gość
brak ładowania
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Sierpień 2009, 10:04:09 »
też to miałem ale u mnie akurat okazał się brak styku na alternatorze pomiędzy radiatorem z diodami a śrubą do której przykręca się kabel od akumulatora

objawy jakie mi towarzyszyły to niskie napięcie ładowania lub brak ładowania .
taka uwaga może się też wam przydać lampka od ładowania zawsze musi być sprawna gdyż jej niesprawność też doprowadza ,że auto nie ma ładowania przykład akurat z mojego 2 autka Skoda Favorit

cezary46

  • Gość
brak ładowania
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Sierpień 2009, 10:40:52 »
Regulator napięcia do wymiany. Przerabiałem to u siebie. Ładowanie było na zimnym silniku, po paru kilometrach jazdy brak. Lampka po przekręceniu kluczyka nie świeciła. Winne okazały się szczotki. A że jest komplet razem z regulatorem to wymiana. Jeżeli mamy pewność, że regulator jest sprawny można się pobawić i wymienić same szczotki. opis jak to zrobić jest na stronie http://mitsubishifan.webpark.pl/ Ja prostu się nie bawiłem i za 100 zeta kupiłem używany alternator.

1mauro

  • Gość
brak ładowania
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Sierpień 2009, 21:55:22 »
witam ponownie
diagnoza cezara46 byla strzałem w 10 :lol: koszt 180 pln (straszne zdzierstwo)

pozdrawiam

krzysiekf

  • Gość
brak ładowania
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Wrzesień 2009, 20:32:19 »
Ja tez mialem problem z regulatorem przy okazji wymienialem lozyska razem wyszlo 450 zl wiec tobie wyszlo w miare dobrze cenowo