Forum > Matrix / ix20
[ix20] zalety, wady, testy i uwagi ogólne
jack55:
Może wersja po FL będzie miała lepsze materiały i lepsze zawieszenie.Kia Venga właśnie go przeszła :-o
http://superauto24.se.pl/multimedia/galeria/148536/346813/kia-venga-2015/
Szkoda tylko ,że w dalszym ciągu będzie montowana stara 4 biegowa skrzynia automatyczna :-/
Środkowy panel wygląda zdecydowanie lepiej niż dotychczas ;-)
http://superauto24.se.pl/multimedia/galeria/148536/346829/kia-venga-2015/?fu
no i wreszcie światła do jazdy dziennej wykonane w technologi led
http://superauto24.se.pl/multimedia/galeria/148536/346836/kia-venga-2015/
lukasz.zst:
Czy ktoś z was w ix20 miał klopot z odpaleniem auta .
A jesli tak co było przyczyna
wojbur:
Odpala bezproblemowo i byłoby bardzo dziwne, gdyby było inaczej.
zbyniuw48:
W naszym forum w dziale poświęconym ix35 znalazłem takiego linka http://www.aliexpress.com/item/Hyundai-ix35-special-with-blank-radio-shark-fin-car-antenna-signal-shark-with-3M-newest-design/2018602911.html
Byłbym zainteresowany takim czymś do ix20. Nie, żeby być trendy, ale dlatego, że mam tak niski wjazd do garażu, że muszę przed wjazdem wykręcać antenkę.
Spotkał się może ktoś z czymś takim?
Spokojnego N R 2015 i pełnego zadowolenia ze swojego pojazdu. :mrgreen:
_________________
Iktorn:
Na weekend miałem testówkę z silnikiem 1,4 w benzynie (wersja comfort)
+ widoczność do przodu
+ miejsce dla kierowcy (moim zdaniem nawet więcej niż w i40) i pozycja za kierownicą
+ ładowność (pojemność, a zwłaszcza ustawność bagażnika). Wózek dziecięcy (dość duży) bez problemu mieści się na opuszczonej płycie bagażnika z czym mam problem w i40 (na szerokość)
= silnik – 1.4 do 80-90 km/h jest dynamicznie potem kicha (brak też 6 biegu). 1,6 jest lepiej ale też bez szału
= spalanie bez szału – S i A (do 120 km/h), 1/3 po mieście, raczej bez oszczędzania – spalanie w granicach 7-7,5 l/100km
= słupki z przodu – niby dodatkowa szybka, ale ja np. gorzej widzę niż w standardowym rozwiązaniu
= siedzenie kierowcy – niby czuć się pewnie, jednak przy dłuższej jeździe czuć małe niedopasowanie lędźwiowe
- zawieszenie – sprawdzane na różnych nawierzchniach przy silnym wietrze, więc może nie być do końca rzeczywiste. Na drogach typu S i A dobrze się trzyma jezdni, natomiast ma tendencję do większego myszkowania. Przy silnym wietrze 2 razy uciekał mi mocno w bok. Przy złej nawierzchni (łata na łacie, dodatkowo krawędzie drogi silnie zapadnięte) wrażanie samochodu bardzo niepewnego. Z kolei przy uskokach poprzecznych o dziwo lepiej niż moja i40, czuć że zawieszenia nie obniża się do minimum.
- miejsce dla pasażera z przodu – konsola wchodzi na kolano pasażera + bardzo utrudniony dostęp do schowka
- podłokietnik – dla mnie zdecydowanie za wysoki, za to sentymentalna podróż wspomnieniami do podróży PKP :mrgreen:
- odpowietrzenie zbiornika - fatalne jak we wszystkich chyba hultajach (dotankowanie do pełna ciężkie)
Generalnie jako samochód do miasta tak, na trasę mam wątpliwości (a szukam drugiego auta w rodzinie – do miasta, ale też na wakacje i wyjazdy weekendowe ).
Nawigacja
[#] Następna strona