Autor Wątek: Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96  (Przeczytany 8191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

soviet100

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Maj 2009, 05:11:49 »
Koledzy odświeżę trochę temat bo mnie jedna rzecz nurtuje raz czy dwa razy mi się zaświeciła rezerwa i zgasła i mialem kreseczkę na E już ale ona dalej się nie świeci i nie wiem czy mam czekać jak będzie dużo pod literką E żeby się zaświeciła czy jak ? Nurtuje mnie po prostu kiedy ona się ma zaświecić .

wlad

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Maj 2009, 07:55:51 »
Cytat: "soviet100"
mialem kreseczkę na E już ale ona dalej się nie świeci i nie wiem czy mam czekać jak będzie dużo pod literką E żeby się zaświeciła czy jak ? Nurtuje mnie po prostu kiedy ona się ma zaświecić

zaświeci sie wtedy gdy zostanie w granicach 4-5 litrów.jednak nie radziłbym czekać do tego czasu-szkoda pompy paliwa.a czasem można niemile być zaskoczony.razu jednego jadąc z niemiec w strone polski mijałem ostatnią stacje w niemczech.do granicy bylo ok.80km,kontrolka sie nie swieciła jeszcze,wskazówka była powyżej minimum-wiec nie zatankowałem.po przejechaniu kilku km kontrolka zaswieciła się od razu na stałe :oops:
zwolnilem do 80km/h i w pocie czoła[dosłownie]tak dojechałem na oparach na granicę.weszły mi do baku accenta 44 litry paliwa :-D
jak więc widac nie ma co do końca ufać wskazaniom urządzeń pokładowych.

soviet100

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Maj 2009, 13:00:42 »
Dzięki za info :) pozdrawiam .

k7s5a2

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Listopad 2009, 14:48:08 »
Wiem, że archeologia straszna w tym przypadku wystąpi ... Ale czy rezerwa dopiero nam "miga" to znaczy, że jeszcze jest trochę paliwa w baku czy już koniec się zbliża. Dodam, że nie zdarzyło mi się jeszcze aby zapaliła mi się kontrolka rezerwy paliwa na stałe.
Wiem, że pytanie jest idiotyczne ale nurtuje mnie to ponieważ czeka mnie podróż w czasie której zapewne spalę paliwo aż do ostatniej kropelki.

IgoReCzeK

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Listopad 2009, 14:56:00 »
Witam. Na początku kontrolka zapala się i gaśnie co oznacza jakieś 7 litrów paliwa ( dzieje się tak z uwagi na przemieszczanie się paliwa w baku przy skręcaniu i hamowaniu ). Kiedy zaświeci się już na stałe pozostało już około 5 litrów paliwa ( przy czy wskazówka od wskaźnika paliwa leży już jak wryta od dłuższego czasu nie wykazując oznak życia ). Pozdrawiam Igor.

Złośnik

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #20 dnia: 11 Listopad 2009, 15:10:52 »
Ale po co się męczyć domniemywaniem...
Skoro jesteśmy w stanie zauwazyć swiecącą się rezerwę to i również łątwo zauważyć wskazówkę poziomu w okolicach zera.
Schodzi do dołu to masz te50-80km jeszcze teoretycznie - ja nie zakałdam większej granicy niż 50km bo jeżdżę trochę ostrzej :D
Rezrwa zapala się i gaśnie bo paliwo się przelewa, chlapie w baku podczas jazdy wiec nei ma co ufać że 3km temu mi świeciła na stałe a teraz nie i co robić...
Wszkażnik poziomu wskazuje poziom z opóźneiniem więc jest neiczuły na szybkie zmiany poziomu paliwa i to jemu należy najbardziej ufać (jeśli jest oczywiście sprawny).

ociec

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Listopad 2009, 00:13:45 »
Jest dokładnie tak jak IgoReCzeK napisał :)

grzechu1984

  • Gość
Re: Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #22 dnia: 12 Listopad 2009, 01:58:10 »
Cytat: "szumi"
Mam takie pytanie , Kiedy zapali mi się rezerwa i jade w jakimś dłuższym zakręcie w prawo to auto zaczyna przerywać , i tu chciałem się tylko upewnić czy oby moje podejrzenia są słuszne otóż , z tego co wiem to w accentach są zbiorniki paliwa bez przegrody na pompe paliwa i ów jak jest długi zakręt w prawo (bo w lewo sie to nie dzieje)to paliwo się przelewa na lewą stronę i pompa zaczyna chodzic na sucho ... Czy mam trafne spostrzeżenia?? czy u was dzieje sie coś podobnego ?? dodam , że chodzi o accenta 96 rok 1,5 motor . Pozdrawiam


Też mam accenta 1.5 z 96 roku , dzieje się dokładnie tak jak opisałeś :) jest blisko rezerwy , smigasz ostro po długim łuku w prawo to i paliwo zgodnie z zasadą siły odśrodkowej odpływa od pompy paliwa :D

horvat

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #23 dnia: 12 Listopad 2009, 18:47:31 »
U mnie Accent 97` jak mam mało paliwa to szarpie nawet przed zapaleniem się kontrolki (jak szarpie to wiem że trzeba zatankować) , co do kontrolki to brakło mi paliwa zanim się zaświeciła na szczeście do stacji pozostało ze 100m i dojechalem na luzie :) .
Tak że co do kontrolki to przynajmniej u mnie jest różnie , natomiast wskaźnik jest jak najbardziej miarodajny poniżej E juz mi szarpie czyli mam mało paliwa a kontrolka różnie :) jak sie jej uda to świeci :) Tak czy inaczej jak zaświeci mi się kontrolka to nie jest dobrze zostalo mi doslownie kilka kilometrów (żona czesto tak zostawia :) )

Zbyszek

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Listopad 2009, 19:07:21 »
Cytuj
U mnie Accent 97` jak mam mało paliwa to szarpie nawet przed zapaleniem się kontrolki (jak szarpie to wiem że trzeba zatankować) , co do kontrolki to brakło mi paliwa zanim się zaświeciła na szczeście do stacji pozostało ze 100m i dojechalem na luzie :) .
Tak że co do kontrolki to przynajmniej u mnie jest różnie , natomiast wskaźnik jest jak najbardziej miarodajny poniżej E juz mi szarpie czyli mam mało paliwa a kontrolka różnie :) jak sie jej uda to świeci :) Tak czy inaczej jak zaświeci mi się kontrolka to nie jest dobrze zostalo mi doslownie kilka kilometrów (żona czesto tak zostawia :) )

To nie jest normalne zjawisko, może jest problem z czujnikiem rezerwy ?

wtom

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Listopad 2009, 19:11:11 »
dokładnie, pompa w baku jest zanurzona w plastikowym naczyniu w formie kubka, po to właśnie by nie odpływało paliwo na zakrętach. jak nawet w baku jest już pusto, to "kubek" jest pełny. więc szarpanie oznaczałoby, że masz "posuchę" w baku :mrgreen:

horvat

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Listopad 2009, 23:06:57 »
W sumie to mam w nosie tą kontrolke wskaźnik pokazuje OK (tylko problem z kobietą nie ważne ile paliwa jest w baku wsiada i jedzie :) kiedyś stanie gdzieś w polu :) ) . A z drugiej strony kontrolka jest podłaczona do wskaźnika czy gdzieś indziej ? zawsze to milej jak wszystko działa jak należy !

kubek

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #27 dnia: 14 Listopad 2009, 09:55:25 »
...hultajowcy szkoda męczyć pompkę paliwa, wiemy ze jest mało w baku to natankować lub dotankować bo to chyba żadna oszczędność nawet jak trzeba za granica dotankować niż potem mieć problemy z pompka i kosztem nowej:)...chwilowa zaoszczedzimy 5 zeta i zatrzemy pompkę za 100-200zł:)
To moje zdanie;)

Pozdro
Kuba

Złośnik

  • Gość
[Accent X3] Przerywana praca silnika na rezerwie - Accent '96
« Odpowiedź #28 dnia: 14 Listopad 2009, 10:32:35 »
Cytat: "horvat"
(tylko problem z kobietą nie ważne ile paliwa jest w baku wsiada i jedzie :) kiedyś stanie gdzieś w polu :)).


Jak stanie w polu i już nie pojedzie to może się nauczy - niektórzy tak mają.

Kontrolka jest podłączona pod czujnik(termistor) umieszczony w baku !
Trochę roboty jest z wymianą ale polecam raczej po nowym roku jak będzie ciepło - teraz to raczej kiepsko....