Forum > Getz
[Getz] Zimny silnik 1,1 dławi się podczas ruszania
kosmos2011:
Oryginalna cewka do silnika G4EE i G4ED ma numer 27301-26600, producentem jest firma Denso. Numer pod jakim cewkę sprzedaje Denso to DIC0115.
http://www.e-denso.pl/denso-dic0115-cewka-zaplonowa-denso-do-hyundai-2730126600-p-4129.html
new:
Kosmos Ty zawsze na posterunku !! :)
Dziękuję za podanie numeru części. Można zaufać tej firmie, która sprzedaje ? Pytam bo cena okazyjne gdzie Inter Cars powiedział mi 217zl - 5% rabatu... cena z 4 liter...
Jednak nie powinienem widzieć tych iskier co ?
kosmos2011:
Iskierki to tylko na świątecznej choince :mrgreen: :mrgreen:
Sklep jak najbardziej ok.
Co do ceny IC bez zniżek na ceny z kosmosu :-D
new:
Cewka to nie choinka !!!! :mrgreen:
W ten weekend cewka leci do kosza !
Kosmos jesteś wielki, po raz kolejny ratujesz mi tyłek ! :)
Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko grało ! :)
[ Dodano: 2016-02-06, 13:04 ]
Cewka zmieniona a silnik pracuje jak prosto z salonu !!!!!!! :)
Ciekawe tylko dlaczego przy tak krótkim przebiegu mogła się uszkodzić bo 75.000 to nie dużo.
[ Dodano: 2016-02-06, 13:04 ]
Cewka zmieniona a silnik pracuje jak prosto z salonu !!!!!!! :)
Ciekawe tylko dlaczego przy tak krótkim przebiegu mogła się uszkodzić bo 75.000 to nie dużo.
[ Dodano: 2016-03-09, 18:08 ]
Problem wraca :(
Jak jest zimny silnik rano to go tak delikatnie skubać zaczyna. Jak się rozgrzeje to w miarę lepiej ale też widzę, że wskazówka obrotomierz delikatnie faluje. Czuję też na podjeździe pod wzniesienie, że nie idzie płynnie lecz czuć delikatnie skubanie.
Pomocy ! :(
grzesiek402:
Być może sprawa ciągle aktualna: spróbuj podłączyć kable na cewce tak jak w manualu piszą: kolejność od szyby: 1,4,3,2. Na cewce chyba są znaki 1,4,3,2 - teoretycznie to nie powinno mieć znaczenia, ale u mnie pomogło - po zmianie kolejności na właściwą wg manuala dławienie ustało.
Nawigacja
[#] Następna strona