Autor Wątek: KUPNO - Getz  (Przeczytany 71008 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brix

  • Gość
KUPNO - Getz
« dnia: 10 Styczeń 2012, 23:56:43 »
Jak  w temacie. Dylemat dotyczy silnika diesel czy benzynka. a jeśli benzynka to która najlepiej nadaje się pod gazowanie? Ewentualnie typowe usterki dla tego modelu.

NieAmator

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Styczeń 2012, 00:05:41 »
Podobno getzy nie lubią gazu

brix

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Styczeń 2012, 00:08:37 »
to kiszka bo diesle też podobno kapryśne bywają szczególnie te 3 cylindrowe.

NieAmator

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Styczeń 2012, 10:35:11 »
Znaczy znajomy policjant mA getza i dojeżdza 60 km do pracy wstawił gaz i strasznie olej chlipał zaświeciła się lampka oleju i po silniku Musiał drugi kupić. Po prostu zbagatelizował problem

Kurako

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Styczeń 2012, 11:14:31 »
Cytat: "brix"
diesel czy benzynka

w dzisiejszych czasach benzynka :) 82 konie przy siniku 1.3 :) daje ładne osiągi nawet :) zadowalające :)

Offline IgoReCzeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 631
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Styczeń 2012, 11:36:32 »
Moim zdaniem najlepszy pod LPG jest Getz taki, jaki ma KuraKo. Te silniki wywodzą się z konstrukcji montowanej w Accentach X3, w którym nie było problemów z instalacjami LPG. Co prawda montowano tam zazwyczaj stare instalacje II generacji, ale obecnie komputery w tych instalacjach są dużo, dużo lepsze niż przed laty. Uważam, że to jest najlepsze rozwiązanie przy obecnych tendencjach wzrostu ceny oleju napędowego.

Leszek_S.

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Styczeń 2012, 12:18:32 »
Z trzycylindrowymi dieslami że są kapryśne to bym się nie zgodził Moja żona przejechała na takim ponad 200 000 km i samochód jeździ jak tralala - Toyota Corolla kombi 1,4 D4D, ale to tylko opinia do diesli ;-)

gacus2004

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Styczeń 2012, 18:40:08 »
Miałem Gacka  trzycylindrowego i niemogę złego słowa powiedzieć.Dynamika jest niezła,tylko do odgłosu silnika trzeba się przyzwyczaić,bo to jednak 3 cylindry i lekkie wibracje przenoszą się na nadwozie.Zużycie paliwa,jak na tak mały motorek nie należy do najniższych i może sięgać nawet do 6,5-7 litrów przy bardziej dynamicznej jeżdzie.Jeśli się jedzie spokojnie to około 5 się utrzymuje,ale to już jazda emeryta.Jeśli jeżdzi sie mało to zdecydowanie benzynka 1,3 ,to taki kompromis pomiędzy ekonomią a osiągami.

brix

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Styczeń 2012, 20:23:51 »
pod uwagę biorę silnik 1.1 i jego zagazować lub disel 3- cylindrowy ale naczytałem sie że są awaryjne(usterki dotyczą osprzętu a w szczególności czujnika ciśnienia doładowania). Opinie z forum podbudowują szczególnie dot. dieselka. Autkiem mam zamiar dojeżdżdzać do pracy wiec najbardziej zależy mi na ekonomi. biorąc pod uwage spalanie getza na benzynie i mojej omegi na gazie to getziorem bedzie przynajmniej o około 12 zeta taniej na każde 100  km

Offline speedmaster

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 831
    • http://www.omega.biz.pl
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Styczeń 2012, 20:51:04 »
a czy 1.1 po zagazowaniu będzie jeszcze jakoś jechał  :?: pytam bo nie mam doświadczenia z LPG i zastanawiam się jak najmniejszy silnik jej sens gazować  :roll:  :?:

brix

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Styczeń 2012, 20:56:49 »
ludzie gazują tico i seicento 900 wiec to chyba ma sens jazda do pracy to nie wyścigi pozatym instalacje nowego typu są bardziej przyjazne dla silnika i mniej kłopotliwe niż kiedyś(chyba)

gacus2004

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #11 dnia: 11 Styczeń 2012, 20:58:46 »
Cytat: "brix"
pod uwagę biorę silnik 1.1 i jego zagazować lub disel 3- cylindrowy ale naczytałem sie że są awaryjne(usterki dotyczą osprzętu a w szczególności czujnika ciśnienia doładowania). Opinie z forum podbudowują szczególnie dot. dieselka. Autkiem mam zamiar dojeżdżdzać do pracy wiec najbardziej zależy mi na ekonomi. biorąc pod uwage spalanie getza na benzynie i mojej omegi na gazie to getziorem bedzie przynajmniej o około 12 zeta taniej na każde 100  km

Jesli bierzesz pod uwagę 1,1 to zdecydowanie wolałbym diesel,to zupełnie inna dynamika  i nie trzeba  kasy na instalację gazową wydawać.Rodzice mają Gacka 1,1 i według mnie jest mułowaty.Rozrząd w diesel wytrzymuje jeszcze raz taki przebieg co w benzynie.Piszesz żę siada czujnik ciśnienia doładowania,może i to się zdarza czasami ,ale instalacja gazowa też lubi zawieść od czasu do czasu no i przestrzeń w bagażniku zabiera,a i tak zbyt wielki  on nie jest.

Offline speedmaster

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 831
    • http://www.omega.biz.pl
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Styczeń 2012, 21:03:23 »
przy dieslu też trzeba chyba wziąć pod uwagę jaki dystans auto będzie przemierzało  :?:  :roll:

brix

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Styczeń 2012, 21:11:17 »
ja jeżdżę około 20 tyś rocznie może troszke wiecej generalnie wkoło komina nie wiecej niż 100 km od miejsca zamieszkania do pracy mam 20 km

gacus2004

  • Gość
KUPNO - Getz
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Styczeń 2012, 21:33:21 »
Cytat: "brix"
ja jeżdżę około 20 tyś rocznie może troszke wiecej generalnie wkoło komina nie wiecej niż 100 km od miejsca zamieszkania do pracy mam 20 km

To diesel jest dla Ciebie idealny.To moje zdanie,ale wybór jest Twój.