Przeczytaj tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=473&postdays=0&postorder=asc&start=0 szczególnie ostatnie posty.
Czytałem ten wątek cały i też przyszło mi na myśl że mógłby to odzywać się DPF skoro żadna kontrolka błędu się nie zapala i czasami czułem dziwny zapach spalenizny. Miałem być w poniedziałek na komputerze, ale i dzisiaj się nie udało więc błędów nie odczytałem. Może w przyszłym tygodniu będzie możliwość.
Dzisiaj miałem dłuższą trasę około 150 km i pogoniłem troszkę auto może coś się jutro zmieni.
[ Dodano: 2013-09-05, 19:22 ]Ja bym to zrobił tak:
opcja pierwsz - wsiąść w samochód pojechac na utostradę i przez jakieś 50 km albo dłużej pojechać z dużą prędkością aż układ złapie temperaturę i się samo wypali później powymieniać wszystkie filtry i powinno jeździś.
opcja druga - podjechać do jakiegoś serwisu który zajmuje się wypalaniem DPF podobno podłączają autko do komputera itd.

We wtorek miałem trasę jak pisałem w ostatnim poście i pogoniłem je dość ostro tam gdzie mogłem i jakoś od dwóch dni spokój i cisza. Rano odpalam po nocy i jest ok nie szaleją obroty moc jest. Ale jak koledzy radzą czeka już do wymiany filtr: oleju, paliwa, powietrza oraz nowy Olej Motul X-Clean+ 5W30.
Po tej operacji zobaczymy jaka będzie charakterystyka silnika.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-09-18, 16:13 ]Niestety nie mam dobrych wieści.
Wymieniłem olej, filt oleju, paliwa, powietrza i nadal mam problem z obrotami i mocą.
Najczęściej dzieje się to przy końcówce paliwa i zaraz po tankowaniu. Np dzisiaj. Dodam ze zmieniłem stację na pewną więc to nie paliwo.
DPF też wykluczam bo w tym tygodniu miałem w dzień w dzień trasy po 100 km więc raczej powinien się mimowolnie wypalić.
Jednakże czytając jeden temat dotyczący pompy paliwa postanowiłem posłuchać co się dzieje podczas tych akcji z brakiem mocy i powiem szczerze że pompę słychać nawet na odpalonym aucie stojąc bezpośrednio przy nim, pod już jest dość wyraźnie. Po rozgrzaniu silnika i kilku kilometrów dźwięk ten jest cichszy.
Czy może sitko przez pompą jest zatkane, albo padła pompa ?? Może jednak to ten brud z paliwa ??
W sobotę jadę na 100% na diagnostykę i porządnie obadam błędy.
[ Dodano: 2013-10-05, 08:29 ]Hey
Błędów brak w ogóle, sprawdzane dwa razy na różnych interfejsach więc problem leży w pompie lub paliwie więc decyzja taka aby rozbebeszyć zbiornik i zobaczyć co się dzieje. Ma ktoś instrukcję jak wyciągnąć pompę z zbiornika ??
Admina proszę o podbicie tematu.
Dziękuje
[ Dodano: 2013-11-24, 17:18 ]Witam ponownie
Niestety problem z autem nadal nierozwiązany

Miałem auto w warsztacie sprawdzili zbiornik i nie ma syfu takiego co by zawalił sitko od pompy paliwa. Coś było, ale to nie powodowało zapychania pompy.
Twierdzą że to coś z listwą wtryskową czy jakimś czujnikiem ciśnienia

Nie wiem nie znam się.
Dodam że byłem z autem na kompie i nie odczytano błędów bo ich po prostu nie było i jak stwierdził znajomy problemu szukać w pompie lub samym paliwie. Też tak zrobiłem i efektu nie ma.
Ktoś ma jakieś pomysły ?? Dodam jeszcze co tłumaczyłem mechanikowi który sprawdzał bak i pompę że problemy są albo chwilę po zatankowaniu, albo jak mam 10-15 litrów paliwa.
Help!