Zakładałem u siebie taki uniwersalny kupowany przez "popularny serwis", co prawda w innym aucie (clio), ale to tak na prawdę bez znaczenia. Tak na prawdę nie ma znaczenia gdzie masz wyprowadzoną blokadę od środka - i tak cięgno idzie do zamka i tak. Kwestia pokombinowania żeby się podłączyć. Generalnie u mnie nie było nic w aucie (żadnej instalacji) rozbiórka, wyczajenie gdzie się wpiąć w zasilanie, gdzie podłączyć siłowniki, położenie kabli, podłączenie wszystkiego i zmontowanie - coś koło 4 popołudni (bez pośpiechu) włącznie z klapą bagażnika.
Robić, nie bać się :-) Tylko jak już będziesz kupował - nie warto oszczędzać kilkunastu/kilkudziesięciu zł i kupo wystarczająco mocny żeby zimą dał radę :-). Ja swój założyłem chyba jakieś coś 1,5 roku temu - działa, bez zająknięcia niezależnie od temperatury czy innych czynników.