Forum > ix35 EL

[ix35 EL] przeglądy ceny i opinie ASO

<< < (10/12) > >>

grzegon:

--- Cytat: "rabex" ---
Wciąż mam wrażenie że wszędzie w tej branży chcą mnie oszukać i trzeba im patrzeć na ręce...np ostatnie 2 przypadki :
- Serwis chciał ode mnie 850zł za przegląd - skończyło się na 419 (to t pierwsza oferta to jawne oszustwo)
- serwis citroena umówił moja kobietę na wymianę zawieszenia tylnego bo jak stwierdzili "może się Pani zabić wkrótce" :evil:  :evil:  :evil:
Po kontroli u znajomego specjalisty (oficjalny warsztat zawieszeń, nie jakiś Pan Henio w garażu na działkach) nie stwierdzono NIC  - wszystkie parametry OK :?:  :!:
I miej tu człowieku zaufanie do ludzi :-x
--- Koniec cytatu ---


zgadza się, najprostszym przykładem jest chyba wymiana sezonowa opon, pewnie nie jeden kierowca spotkał się z hasłem "drogi panie kierowco, tych opon my nie przełożymy, nie będziemy odpowiadać, jeśli się panu coś stanie (...) mamy w promocji takie fajne, wymiana w cenie opon ..."
...Zakładać na moją odpowiedzialność, chcecie to na piśmie? i lecą z robotą, ale ile osób niestety się na brało?

jacek2:
No cóż społeczeństwo nasze łatwowierne.. :-/

vojoo:
Marvell Łódź - przegląd po 2 latach skasowali mnie coś około 700 zł (oczywiście wszystkie płyny od nich), dodatkowo poinformowałem, że coś wali w zawieszeniu Pan stwierdził, że faktycznie mój ix jest przewidziany w akcji do wymiany końcówek stabilizatorów przód, tył ale nie wymieniali bo sprawdzili i nie ma luzów mówi że to pewnie amortyzatory walą- no nic zapakowałem się i pojechałem - nastały mrozy walenie w zawieszeniu się wzmogło wczoraj pojechałem do nich po raz kolejny i mówię już innemu Panu o stukach pukach jak w starym polonezie - Pan sprawdził  w komputerze, jest w akcji serwisowej na wymianę i mówi skoro jest w akcji trzeba wymieniać. Teraz czekam na sprowadzenie części i wymianę tych końcówek. Ale jak widać wiele zależy od człowieka, który nas obsługuje i od jego chęci do pomocy. ( a to, że ja dałem d... i przy przeglądzie nie wymogłem na nich wymiany to inna bajka ;)

B.Wojcieszak:
Odnoszę wrażenie, że o te akcje serwisowe to trzeba się upominać i samemu być nachalnym, bo inaczej się nie uzyska niczego.

koszak:
POLECAM ASO MMCARS ZIĘBA KATOWICE
Otóż chciałem napisać kilka słów na temat stuków zawieszenia i tego serwisu.
W listopadzie 2012r. na dzień przed skończeniem roku samochodu pojechałem na I przegląd. Przez cały rok miałem stuki w przednim zawieszeniu i nie wiedziałem (nie doczytałem warunków gwarancji), że gwarancja na przednie zawieszenie wynosi tylko 12 m-cy. Okazało się, że stuki pochodzą z amortyzatorów przednich. Była ogłoszona akcja naprawcza na wymianę amortyzatorów (ze względu na te stuki) ale tylko dla silników 1.7 i 1.6 i niestety mój (2.0) się do tego nie kwalifikował. Rozmawiałem najpierw z Panem Tomaszem L., który mnie wysłuchał i od razu pisał pismo do Hyundai Motor Poland, co zrobić z moim przypadkiem. Później Pan Tomasz musiał pilnie wyjść i sprawę przejął Pan Maciej O., który dalej i już do końca się sprawą zajmował. Ponieważ odpowiedzi od Hyundai Motor Poland nie było kilka tygodni - sprawa mojego zawieszenia była wciąż otwarta i Pan Maciej O. co tydzień do mnie dzwonił z informacją czy coś się zmieniło w tym temacie. Tak na dobrą sprawę mogli mnie brzydko mówiąc "olać", bo następnego dnia byłoby już po gwarancji, ale oni tego nie zrobili. Otworzyli zlecenie naprawy gwarancyjnej i nie zamknęli zanim rzeczywiście usterka nie została naprawiona. Pan Maciej powiedział, że nie ma sensu wymiana amortyzatorów, dopóki nie zostaną one zmienione konstrukcyjnie, bo będzie się działo to samo co teraz, a nie uwierzycie jaki byłem zirytowany jazdą tym samochodem ze stukającym zawieszeniem. Po kilku tygodniach (ok. 2 m-cy) od zgłoszenia sprawy do Hyundai Motor Poland, zadzwonił do mnie Pan Maciej i poinformował, że zamówił już dla mnie amortyzatory (po liftingu) i mogę przyjechać na ich wymianę. W styczniu 2013 - miałem samochód, który znowu mnie cieszył. Jazda nim zaczęła być przyjemnością. Wszystkim polecam ten serwis. Uważam, że jest jednym z najbardziej przyjaznych serwisów klientowi spośród wszystkich marek samochodów. Ja mam w firmie kilka marek samochodów i jeżdżę po różnych serwisach, ale z takim podejściem do klienta jak w MMCARS ZIĘBA w Katowicach się nie spotkałem.

Jeśli chodzi o sam przegląd, to wszystko było w najlepszym porządku, a od ceny dostałem 12% rabatu na usługę i 10% rabatu na części. Wszystko odbyło się w bardzo przyjemnej atmosferze.

WSZYTKIM POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej