Autor Wątek: centralka autoalarmu i centralnego zamka  (Przeczytany 5987 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

rjtucson

  • Gość
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« dnia: 16 Sierpień 2013, 21:53:59 »
witam, gdzie znajduje się centralka fabrycznego autoalarmu i  centralnego zamka, sprawdzałem pod kierownicą, znalazłem tylko immobilajzer, przed fotelem pasażera , za schowkiem, ale nic nie rzuciło mi się w oczy, siada mi jeden pilot chciałem sprawdzić, czy mogę go ponownie zaprogramować przestawiając zworkę na centralce(podobny temat jest w santa fe)

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpień 2013, 22:15:32 »

hoyrac

  • Gość
Stacyjka alarmu - nie potrafię znaleźć.
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Wrzesień 2017, 08:50:14 »
Hej, kupiłem samochód z 2 kompletami kluczy i jednym pilotem i kluczem do centralki alarmu. Przez pomyłkę zostawiłem klucze i pilot w biurze i chciałem "awaryjnie" skorzystać z drugiego kompletu bez pilota. Otwarłem samochód włączył się alarm po chwili wyłączył, niestety po przekręceniu stacyjki nie odpala... prawdopodobnie zablokował go alarm. Na przyszłość gdzie znajduję się stacyjka alarmu bo nie chcę rozgrzebać pół samochodu.
PS. Oczywiście klucz do alarmu jest z w komplecie z pilotem - idiota ze mnie :]

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Wrzesień 2017, 18:24:25 »
Na górnej belce forum jest profil tam możesz zmienić silnik jaki masz w aucie na D4EA.

Ten centralny+alarm jest fabryczny?

Offline Testus

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 61
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Wrzesień 2017, 21:10:22 »
Chyba nie jest fabryczny
Ja przy fabrycznym nie mam żadnego kluczyka.

Czy masz diodę od alarmu?

Offline Arni71

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 494
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Wrzesień 2017, 11:58:29 »
Jeśli masz kluczyk do alarmu to zapewne masz aktywną syrenę i  ten kluczyk jest tylko i wyłącznie do wyłączenia syreny a nie alarmu. Samo wyłączenie syreny nie odblokuje zapłonu, potrzebny jest pilot - miałem kiedyś coś takiego - dobra rzecz, zabezpiecza przed odcięciem zasilania z akumulatora, ostatnio nie spotkałem się u nikogo ze znajomych z takim rozwiązaniem, głównie z tego powodu że nowsze samochody mają fabryczne zabezpieczenia.
Samą syrenę znajdziesz po hałasie :) przeważnie pod maską silnika.

Do awaryjnego/serwisowego wyłączania alarmu z reguły jest jakaś kombinacja klucza i np hamulca ale to już pytanie do poprzedniego właściciela - jaki alarm został zamontowany, każdy producent ma inną metodę.

W Astrze kiedyś tuż przed otwarciem samochodu rozsypał mi się pilot a byłem "w centrum" i własnie kombinacją iluś tam przekręceń kluczyka w stacyjce w połączeniu z naciśniętym hamulcem wyłączyłem alarm.
Włączenie następowało jak wyżej ale inną kombinacją :)

Oczywiście mam na myśli "zewnętrzne" systemy alarmowe, jak jest w fabrycznych nie wiem, w Volvo czy VW są kluczyki serwisowe ukryte w pilotach ale w innych markach a w szczególności w Hyundaiu, nie wiem.

hoyrac

  • Gość
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Wrzesień 2017, 18:13:20 »
Alarm oryginalny, obsługuję go oryginalnym pilotem + kluczyk,  poprzedni (pierwszy) Właściciel mówił że ma go od początku lecz nigdy nie używał (odstał z kompletem kluczyków) Żadnej diody nie mam. Jest naklejka na szybie "Hyundai security system"... czy coś takiego ;).
Arni71, Testus dzięki za wsparcie  :-D

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Wrzesień 2017, 19:12:22 »
Centralnym zamkiem + alarm steruje ETACS który znajduje się po mechanizmem zmiany biegów.
.

hoyrac

  • Gość
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Wrzesień 2017, 23:17:18 »
OK kosmos2011 - dzięki za info, przynajmniej wiem,  że dostęp trudny więc nie ma sensu dalej drążyć temat. Muszę tylko pamiętać żeby klucze mieć przy sobie i dodatkowy pilot dorobić :) ! Pozdro !

Offline Testus

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 61
centralka autoalarmu i centralnego zamka
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Wrzesień 2017, 08:48:23 »
Dostęp jest prosty jak budowa cepa
Odkręcasz gałkę drążka biegów i następnie "wyrywasz" mieszek.
Siedzi na zatrzaskach.
Następnie odkręcasz dwie śruby pod konsolą radia oraz 4
trzymające całą konsolę po bokach. Ja jedną po prawej stronie miałem pod zaślepką.
5 minut roboty i masz wszystko na wierzchu.

Szukaj tutoriala jak się dobrać do radia. Zobaczysz, że to proste