Autor Wątek: [Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs  (Przeczytany 26377 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Wrzesień 2013, 10:47:52 »
U mnie problem dalej nie zdiagnozowany.

Kermit

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #31 dnia: 03 Październik 2013, 13:35:41 »
Patent na przepływkę i błąd P1128 został boleśnie obalony. Po 2 tys km wysrało go znowu. MOŻE zaznaczam MOŻE miało to jakiś związek z montażem LPG, ale wątpię.
Nic to obserwuje dalej. Objawów poza kontrolką check nie było i nie ma, więc nawet jeżeli mam kasować to dziadostwo co 2000 km to przeżyje. Tym bardziej że kupić pewną używaną przepływkę pewnie trudno, a zamienniki w przystępnej cenie to chinole, których pewnie nikt z Was nie badał ( chyba, że badał to dajcie znać ;) )

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Październik 2013, 16:50:15 »
Po jakimś czasie mogę stwierdzić że dziura w przepływomierzu powoduje więcej problemów niż pomaga. U mnie po kilku dniach od owej operacji samochód po nocy nie chciał odpalać, zaczął też więcej palić. Po zaślepieniu dziury oba problemy zniknęły. W dalszym ciągu szarpie mi autem, szczególnie jak jest zimny. O gwałtowniejszym przyśpieszeniu mogę zapomnieć, ale znalazłem nowe rozwiązanie problemu...zaciskam zęby i powoli odkładam na prawdziwy samochód  :-/

Kermit

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #33 dnia: 09 Październik 2013, 16:58:07 »
Why so serious? Podmieniłeś przepływomierz od jakiegoś sprawnego egzemplarza? Co z abs? Udało się skontrolować pierścienie?
Sypie jakimkolwiek błędem?
Co do "prawdziwego samochodu" to takowym accent według mnie może być. Pod warunkiem że jest sprawny;)
Daj znać czy coś udało się zrobić

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Październik 2013, 17:13:11 »
Cytat: "Kermit"
Podmieniłeś przepływomierz od jakiegoś sprawnego egzemplarza?

Nie mam nikogo z podobnym modelem. Kupować nie zamierzam w ciemno.
Cytat: "Kermit"

Co z abs? Udało się skontrolować pierścienie?

abs naprawiłem o czym pisałem dawno temu.
Cytat: "Kermit"

Sypie jakimkolwiek błędem?

nie
Cytat: "Kermit"

Co do "prawdziwego samochodu" to takowym accent według mnie może być. Pod warunkiem że jest sprawny;)

Miałem wcześniej stare polo 6n 1.0 o zgrozo 45km ! I wiesz co...jeździło 3 razy lepiej w naprawach było 5 razy tańsze  i 10 razy prostsze. Po kilku miesiącach używania hyundaia stwierdzam że jest to samochód wyjątkowo kłopotliwy pod tym względem i jest to z całą pewnością mój ostatni koreańczyk.

kml

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #35 dnia: 13 Październik 2013, 16:37:38 »
Cytat: "wohoow"
Dwa miesiące temu kupiłem Accenta 1.3i 63kw 2000r w raczej kiepskim stanie. Większość usterek udało mi się usunąć ale pozostały dwie najbardziej irytujące.


->
Cytat: "wohoow"
Miałem wcześniej stare polo 6n 1.0 o zgrozo 45km ! I wiesz co...jeździło 3 razy lepiej w naprawach było 5 razy tańsze i 10 razy prostsze. Po kilku miesiącach używania hyundaia stwierdzam że jest to samochód wyjątkowo kłopotliwy pod tym względem i jest to z całą pewnością mój ostatni koreańczyk.


W zasadzie mógłbym poprzestać na tych dwóch cytatach i powiedzieć że jak kupiłeś padakę to masz efekty.

Nie mniej jednak podstawowe pytanie: czy zmieniałeś cewkę zapłonową? Jeżeli nie to kup nową, oryginalną, za 100 PLN i zobaczy czy jest lepiej.  Jeżeli przewody i świece są ok to jest to ostanie możliwe źródło problemów w tym zakresie.

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #36 dnia: 13 Październik 2013, 17:06:08 »
Cytat: "kml"

W zasadzie mógłbym poprzestać na tych dwóch cytatach i powiedzieć że jak kupiłeś padakę to masz efekty.


Nie wiem co chcesz od tych wypowiedzi, polo kupiłem też w średnim stanie z tym że dało się naprawić. Prawdopodobnie dlatego że łatwiej o pomoc z popularnym modelem a za to mniej tego typu porad:
Cytat: "kml"
Jeżeli nie to kup nową, oryginalną, za 100 PLN i zobaczy czy jest lepiej.


To samo słyszałem od "mechaników" na temat przepływanki, czujnika wału, temperatury, przepustnicy i pompy paliwa itd. Nikt nie wie jak co sprawdzać ale profilaktycznie wymienimy wszystko i może będzie lepiej  ;-)

kml

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #37 dnia: 13 Październik 2013, 17:23:38 »
Kupując samochody w średnim stanie podejmujesz ryzyko a hyundai to nie polo (jak słusznie zauważyłeś) więc potrzeba kogoś ogarniętego. Poza tym jeżeli uważasz, że tutaj jest za mało informacji i porad dotyczących accenta to podaj proszę inny adres gdzie można dowiedzieć się więcej :)

W kwestii cewki to powiedz mi co innego Ci pozostaje? Dodatkowo pisałeś o mocniejszych objawach przy gorszej pogodzie więc tym bardziej stawiałbym na tą kwestię. Miałem podobnie u siebie aż do stanu kiedy ciągle wypadały zapłony.

Jeżeli świece i przewody są sprawne a spalanie nie przebiega prawidłowo, co objawia się utratą mocy, to cewka zapłonowa jest ostatnim elementem, który może siać złe wibracje. Nota bene uważam, że 100 PLN to nie jest aż taki wydatek a zmienić można spokojnie samodzielnie bo odkręca się dwie śrubki. U mnie cewka zdechła przy ~98 kkm. Jeżeli masz przejechane więcej a nie widać aby była zmieniana to istnieje duża szansa na to, że po prostu element jest zużyty i daje odpowiednio dużo prądu aby odpalić mieszankę.

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #38 dnia: 19 Październik 2013, 12:33:09 »
Cytat: "kml"
Nota bene uważam, że 100 PLN to nie jest aż taki wydatek


szukałem w zeszłym tygodniu, chinczyki z allewolno ok 130zl, cewka ngk w sklepie to ok 300zl. gdzie można kupić oryginał za 100zl ?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #39 dnia: 19 Październik 2013, 13:20:45 »
Kml ma poniekąd rację komplet dwóch cewek (27301-26600) jest za 200 pln więc jedna (27310-22600) wychodzi po 100 pln.

Oryginal Mobis http://www.sklep-kia.pl/cewka-zaplonowa-cerato-rio-iii-accent-coupe-elantra-getz-matrix-p-440.html

Zmiennik Denso http://www.sklep-kia.pl/cewka-zaplonowa-cerato-rio-iii-accent-coupe-elantra-getz-matrix-p-1138.html


wohoow

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #40 dnia: 19 Październik 2013, 15:37:34 »
właśnie mnie trzasnęła po kieszeni wymiana regulatora i czujnika temperatury :/
cewkę mam inną niż ta na zdjęciach, kątową : http://allegro.pl/cewka-wys-napiecia-hyundai-accent-00-06-nowa-org-i3593403188.html
dla samego "może będzie lepiej" nie będę wydawać 200zl

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #41 dnia: 19 Październik 2013, 16:01:27 »
Masz rację ten model też będzie pasował.


kml

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #42 dnia: 19 Październik 2013, 16:17:10 »
Na alledrogo, sprzedający wawaparts,  zapłaciłem 100 PLN za CAŁĄ cewkę czyli cały element do odpalania 4 świec i to MOBISA. Aż tak podrożało teraz?  :-/

EDIT: cena kompletnej cewki nie daje mi spokoju i po głębokiej rozkmince zaczynam się zastanawiać czy rzeczywiście to nie było 200 PLN. Jak na złość za cholerę nie mogę znaleźć mejla etc i teraz to już sam zgłupiałem.

Generalnie to nadal podtrzymuję moje podejrzenia co do cewki i zakładając, że kosztuje 200 PLN i starcza na ok 100k km to nadal uważam, że warto.

wohoow

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #43 dnia: 01 Listopad 2013, 12:16:44 »
Wymiana cewki nie pomogła, samochodem w dalszym ciągu poszarpuje przy przyśpieszaniu i jest to przypadłość czysto losowa. Jednego dnia jest super a drugiego zastanawiam się czy jakiś krasnoludek nie zaciąga mi co chwilę ręcznego :-/

kml

  • Gość
[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs
« Odpowiedź #44 dnia: 01 Listopad 2013, 12:34:55 »
wohoow, to MEGA lipa :/  U mnie pomogło  :-|

Teraz czas na podsumowanie:

1. Kable WN - nowe
2. Swiece - nowe
3. Cewka - nowa

Ostatnia opcja: czy przerwa na świecach jest ok? Jako że to nic nie kosztuje sprawdziłbym jeszcze to.


Filtr powietrza masz czysty? Na bagnecie wszystko ok?

Wiem, ze teraz to strzelanie w ciemno, ale dla pewności proponuję dolać jakiegoś dodatku do wachy tylko odwrotnie niż pisze producent czyli cała butla na MAŁO benzyny i jakiś kawałek trasy a dopiero potem dolać do pełna.

Cały czas mam dziwne przeczucie, że u Ciebie to jest coś elektrycznego zależnego od stopnia wilgotności etc. Czy sprawdzałeś podłączenia masy w obrębie komory silnika? Może jakiś kabelek się poluzował i robią się takie jaja.

Twój problem jest na tyle dziwny, że kompletnie nie kojarzę podobnego wątku na tym ani poprzednim forum :/

Czy masz taką możliwość aby wpiąć się w kompa z rana i sprawdzić czy zapisze Ci jakieś błędy?