Szanowni Koledzy, czy ktoś mierzył się z tematem silniczka wycieraczek przednich - a dokładniej: mechanizmu odpowiadającego za sekwencyjną (czasową) pracę ramion?
Mój problem dotyczy Santa Fe z końca 2005 r CRDI: wycieraczki w trybie ciągłym pracuja bez zarzutu, lecz trzeba nie lada wprawy, aby "zaparkowały" na dole szyby - tutaj wykazuja sie olbrzymią kreatywnością - staja gdzie maja ochotę. Rozebrałem cały mechanizm (przy silniczku) i zauważyłem, że prawdopodobnie pękła jedna z blaszek stykowych (taka zagięta) - prosze o poradę, czy ktoś skutecznie dokonał takiej naprawy?
Zrobiłem kilka zdjęć rozebranego mechanizmu - blaszka, która jest na białym ręczniku nie była przytwierdzone do niczego - leżała w okolicy wgłębienia w pierścieniu, na który przenoszony jest ślimakiem napęd...