Zamiast rzeczowo odpowiedzieć, to krytykujecie i się wyśmiewacie... Po pierwsze to ten sygnał w Accencie jest rzeczywiście źle rozwiązany... Owszem powinien być, ale załączenie powinno następować przy włączonych światłach i zgaszonym silniku przynajmniej (lub jak to w niektórych autach jest, w przypadku włączonych świateł i wyjęcia kluczyka ze stacyjki). Niestety w Accencie jest tak, że włącza się także przy włączonym silniku i otwarciu drzwi...
Nie mniej jednak, sprawdziłem i opisuję:
zdejmij pokrywę plastikową pod kolumną kierownicy (ta duża, "schodząca" w dół ku pedałom, mocowana na czterech śrubach M6 i sześciokątnym łbie na klucz 10). Po odkręceniu tych czterech śrub (w 4 narożnikach pokrywy) trzeba jeszcze delikatnie wyszarpnąć pokrywę (ma jeszcze 2 zatrzaski (po lewej i prawej stronie, w połowie długości pokrywy)
Po zdjęciu tej obudowy, po prawej stronie drążka kierownicy masz dużo różnych kostek. Praktycznie od razu w oczy rzuca się niebieska kostka (15x30x50mm) zamocowana na jakimś wystającym płaskowniku (niejako wsunięta dołem kostki na ten płaskownik). Ta kostka to właśnie sygnał włączonych świateł. Odłącz od niej kosteczkę (2 przewody z niej wychodzą) i ZROBIONE!!!
Roboty jest na max 5 min (nie śpiesząc się). Potrzebny Ci tylko klucz nasadowy 10