mnie się wydaje, że sporo błędów generuje ŹLE zestrojona instalacja.\
nie chcę Wam psuć wieczoru, ale Wasi gazownicy to partacze i raczej z tej mąki chleba nie będzie...
wtryski pętlą, mieszanka za uboga/bogata, mapy rozjechane, to kilka przyczyn blędów/czeka endżyn
skoro na PB jest ok, to jednak trzeba sie przyjrzeć gazowni.
Niestety - strojenie w trasie lub na hamowni obciążeniowej - na korekty OBD i z AFRem.
nie ma półśrodków.
wiem, że warsztatów, ktore tak stroją jest w calej Polsce z 10 może, ale trzeba szukac
(lpg forum, dział polecane warsztaty)
u mnie na hanach i ACr01 jedzie bez zapętlania i bez żadnych błedów/checka. auto kilka razy w roku robi trase pl-de 1200 km (w jedna stronę, czyli ok 11h non stop w trasie) i żadnych blędów, a czesto gaz w podłodze do wyprzedzania. Więc da się. G4GC to nie jakieś kosmiczne ustrojstwo co nie "lubi" gazu.
bez porządnego strojenia nie ma sensu wymieniać po kolei połowy samochodu.
a to, że u "somsiada" jeżdzi na valtekach i na autoadaptacji- jego fart
ps. zmierz no jeszcze luz zaworowy i porównaj czy mieści się w tolerancji