Stawiam raczej na wybite gumy przy plastikowym łączniu stabilizatora. Cena łącznika około kilkadziesiąt złotych i kilkadziesiąt minut pracy przy samochodzie na podnośniku. W przypadku amortyzatora jest już więcej pracy.
Oby się okazało, że to tylko wybite gumy...
(Szumy podczas przyspieszania) To by sugerowało zużyte łożysko w tylnej piaście. Sprawdź jeszcze jak się zachowuje na zakrętach? Szum powinien się zmieniać podczas skręcania. Jeśli jeszcze nie wymieniałaś piast z tyłu a przebieg samochodu zbliża się do 100.000. km, to będzie ten właśnie problem.
100.000 km stuknęło mi już dawno, więc pewnie przyjdzie wymieniać piasty...
Szumi jedynie podczas nabierania prędkości, podczas przyspieszania. W czasie pokonywania zakrętów szumów nie stwierdzam, lecz jeszcze się temu przysłucham
Ale ja ostatnio przygłuchłam i mogę ich zwyczajnie już nie słyszeć.
[ Dodano: 2012-01-09, 16:34 ]