Forum > Lantra

[Elantra J2] Modyfikacje

<< < (5/13) > >>

Cendra:
a jak prowadzenie w koleinach :?:

rufuz:
no jak na razie na bardzo głębokie koleiny nie trafiłem.
Jeden raz pamiętam jak były koleiny a z podporządkowanej wyjeżdżał radiowóz to specjalnie pojechałem po części jezdni wyłączonej z ruchu tzn tej pomalowanej w biale paski

rufuz:
dzis kupiłem nowe siedzenia kubełkowe

http://www.thansen.dk/product.asp?c=2762169920&n=-1456699999&pn=1260795851

mam mały problem z montażem bo stare mocowania-szyny nie pasują. Muszę cos pokombinować z kątownikiem lub ceownikiem.

No w markecie budowlanym kupiłem z nierdzewki grubosc 6 mm jakieś profile H porozcinałem je i mam wsporniki do montażu siedzeń. Cholera tyle roboty z tym miałem ze szlag ale jakos dałem rade, jak na razie z jednym siedzeniem.

rufuz:
We wrześniu czas na modyfikacje silnika (swapu jednak nie będzie) i przeniesienia napędu, dolotu oraz wydechu. Mocy nieco przybędzie i zmieni się moment obrotowy. Trochę tego jest i koszty też nie małe. Już, już miałem wymieniać auto ale jednak nie, polubiłem elantre J2.
Długo szukałem profesjonalnej firmy.
Czekam w efekcie po wielu poszukiwaniach sa dwie poważne firmy na przeróbki silnika. Zobaczymy co wyjdzie na razie jedna firma sprawdza dostępność niezbędnych części a druga ma mi przedstawić koszty. Jeśli z którąś z tych dwóch firm nie wyjdzie to wymieniam auto i tyle, choć nie ukrywam ze będzie bardzo ciężko. Mnóstwo pracy włożyłem w to auto. Jakby co to wezmę Colta CZT, kurde choć to hatchback ale z tak małego auta można bez problemu bezpiecznie wydusić ok 190KM.

rufuz:
No i firma jest już prawie dogadana. Koszty i zakres prac wstępnie ustalone. Modyfikacje będę robił w firmie Chojnacki. Myślę, że dobrze wybrałem. Zrobię modyfikację GTX uzupełnioną o sprzęgło spiekowe oraz frezowane lub nawiercane tarcze hamulcowe, dobre klocki i może nowe zaciski.
Jak się okazało po miesiącach poszukiwań firmy na modyfikacje silnika właśnie z tej firmy podeszli do sprawy najpoważniej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej