Forum > Lantra
[Elantra J2] Modyfikacje
kml:
--- Cytat: "jagucio" ---Ale tylna kanapa też była "usztywniona" blachą, więc się nie dziw że na to zwróciłem uwagę...
--- Koniec cytatu ---
Ale to było w celu poprawy odporności na ostrzał z broni maszynowej?
rufuz:
w sumie to jeszcze nie wiem bo z tylną i przednią rozporka to po Polsce jeszcze nie jechałem wiec faktycznie tyłek może będzie za sztywny no ale za tydzień pojadę juz z dwiema rozporkami wiec zobaczymy. Zawsze mogę skręcić sile tłumienia na bardziej miękką w amorach. zresztą po to zamontowałem z regulacja twardości.
jagucio:
--- Cytat: "kml" ---Ale to było w celu poprawy odporności na ostrzał z broni maszynowej?
--- Koniec cytatu ---
Przeciw pociskom czołgowym jeszcze... Przecież Cienias to jak limuzyna rządowa... :roll:
--- Cytat: "rufuz" ---Zawsze mogę skręcić sile tłumienia na bardziej miękką w amorach. zresztą po to zamontowałem z regulacja twardości.
--- Koniec cytatu ---
Ja to miałem zwykłe sprężyny obniżające i amorki o twardszej charakterystyce...
kml:
--- Cytat: "rufuz" ---w sumie to jeszcze nie wiem bo z tylną i przednią rozporka to po Polsce jeszcze nie jechałem wiec faktycznie tyłek może będzie za sztywny no ale za tydzień pojadę juz z dwiema rozporkami wiec zobaczymy. Zawsze mogę skręcić sile tłumienia na bardziej miękką w amorach. zresztą po to zamontowałem z regulacja twardości.
--- Koniec cytatu ---
No jestem ciekawy jak to w praniu wyjdzie. Na chłopski rozum to powinno być dużo lepiej bo buda przestanie się przeginać etc więc jeżeli zawieszenie jest sprawne i doregulujesz sobie twardość i tłumienie tak żeby pochłaniało nierówności to efekt powienin być bardzo dobry. W każdym razie napisz jak Ci sie jeździ ;)
rufuz:
no amory mam ustawione na średnią twardość. Zdecydowanie szybciej mogę pokonywać zakręty (choć teraz muszę sobie sprawić siedzenia kubełkowe bo te seryjne to na ostrych zakrętach nie trzymają ) Na maksa twardości nie chce raczej ustawiać bo juz na tej średniej jest dość twardo a na najbardziej miękki to chyba bez sensu ustawić bo przecież nie po to zakładałem koni sport aby mieć miękkie zawieszenie. Po wymianie amorów coś ABS zaczęły mi nieco świrować ale nie wiem czy to ma związek z twarda zawiechą. Wyjąłem bezpiecznik i na razie jeżdżę bez ABSów. Plastyki mi prawie w ogóle nie piszczały. Tylko coś przy tylnym siedzeniu ale okazało się ze bok siedzenia był źle zamontowany.
Auto szybciej reaguje na skręt kierownicą i mam takie wrażenie jakby ten skręt był bardziej zdecydowany. Nie nosi auta na zakrętach oraz przy silnych bocznych podmuchach wiatru jest lepiej. Mam sprężyny Vogtland 40 mm w dół.
Z takich oczywistych rzeczy to wiadomo, ze przy ruszaniu i hamowaniu nie buja autem w przód i tył.
Pisze moje wrażenia z jazdy ale ja w większości jeżdżę w Danii i Niemczech to tu jest super na takim zawieszeniu. W Polsce jest nieco gorzej bo muszę bardziej uważać na dziury niż dawniej kiedy miałem miękkie zawieszenie seryjne.
Klocki ma Ferrodo chyba Premier i jest nieco lepiej niz na seryjnych ale teraz chyba założę jeszcze frezowane tarcze. Wiadomo z twarda zwiechą hamulce muszą być nieco lepsze.
W sumie to nie żałuję zakupu. Polecano mi wtedy tańsze wersje rożnych kombinacji ale stwierdziłem ze na zawiechę nie będę żałował.
he he he a z takich śmieszniejszych rzeczy to po przejechaniu 800 km boli kark. Drogi jakby nie było sa pofałdowane wzdłuż wiec czasem sie czuje jakbym jechał maluchem he he he
Nawigacja
[#] Następna strona