Autor Wątek: [Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem&qu  (Przeczytany 23472 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

kml

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Maj 2013, 06:31:39 »
hyun, jak zlałeś temat to nie bardzo rozumiem o co masz teraz żale. Spróbowałeś chociaż raz napisać, że masz interfejs i chciałbyś się do kogoś wpiąć na najbliższym zlocie? Z tego co piszesz to rzuciłeś hasło bez odzewu i teraz masz żal nie wiadomo o co dokładnie.

Polko, skrzynia w accencie LC to kulawy punkt więc trzeba uważać na to co jest naokoło (wymiana oleju!) W moim przypadku po wymianie wysprzęglika biegi zaczęły wchodzić dobrze jak nigdy i ustało ćwierkanie. Szczęśliwie ten element jest na wierzchu skrzyni biegów a nowy kosztuje 85 pln i trzeba odkręcić aż dwie śrubki :) Jedyna kwestia to przewody metalowe, ale tym też się nie przejmuj bo w razie czego dorobią Ci na długość - końców nie są jakieś wydziwione a nawet pokusiłbym się o stwierdzenie, że są takie same jak do hamulców :)

W starym wysprzęgliku założyli mi stalową kulkę na trzpień i po jakimś czasie ona była jak placek :/  Szczęśliwie wtedy już starałem się sam ogarniać accenta więc nie dałem się ruch...ć dziwnymi historiami ile to kosztuje i wymianą za 150 PLN tylko sam to zrobiłem bez żadnego problemu.

Cholera, ale się rozmowa rozmija z założeniem tematu  :-P

hyun

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Maj 2013, 10:43:09 »
[kml] Oczom nie wierzę! Człowieku co ty mi tu za herezje wciskasz jakie żale ?
Na zloty nie mam czasu. Jako ,że miałem podobny problem to przy okazji tematu wspomniałem tylko o możliwej przyczynie i o tym ,że nie niestety nie znalazłem odpowiedzi na forum. Zmuszony więc byłem do poszukiwania rozwiązania samodzielnie z którego jestem bardzo szczęśliwy:
Cytuj
Ja to zlewam temat rozwiązałem inaczej ale innym mogło by się to przydać na przyszłość BARDZO
Krótka wskazówka na temat ograniczeń przy ocenie sprawności przepływomierza i solucja która przy odrobinie chęci mogła zaistnieć. Na tym koniec!
Widzisz w tym jakieś emocje ?

Polko

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #17 dnia: 26 Maj 2013, 10:57:25 »
kml no to jak najprędzej postaram się to ogarnąć...z tym wysprzęglikiem i płynem, bo jak napisałeś "ćwierkanie" ustaje po naciśnięciu sprzęgła. I jeszcze jedno jakim płynem to zalewa się??


No i oto właśnie chodzi...konwersacja musi być. Na a4klub tak jest :-P  a tu dziwiłem się czemu tak długo na odzew czekać trzeba...może z racji tego, że mniej użytkowników ?? ;-)

kml

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #18 dnia: 26 Maj 2013, 11:32:50 »
Ja pierdziele! wylogowało mnie przed wysłaniem posta. Nosz w mordę!  :-/

hyun, cudownie, że udało Ci się samodzielnie dojść do rozwiązania problemu, ale mniej cudownie, że nadal marudzisz iż musiałeś to zrobić sam bo nikt nie podsunął Ci rozwiązania na gotowo. Wszystko co wiem o accencie wiem z forum oraz dodatku własnej pracy i jak do tej pory nie pomyślałem, żeby mieć żale o to że musiałem dołożyć coś od siebie ale w tej kwestii mamy ewidentnie inne podejście.

Dzięki, że napisałeś czym wpiąłeś się w kompa - to się na pewno przyda.

Polko, płyn to DOT4 a wchodzi ok 300ml. Odpowietrzasz standardowo czyli ktoś pompuje a ty dolewasz a potem popuszczasz odpowietrznik aż będzie czysty płyn i bez bąbli powietrza.

Jak dojdziesz do wysprzęglika to żeby wyjąć bebechy (czyli popychacz) trzeba odsunąć element, który go naciska. Pamiętam, że początkowo miałem z tym problem, ale da się :)

Jeżeli będziesz chciał wymienić to z uwagi przewody, a konkretnie ich stan i ryzyko ukręcenia, nie rób tego w łikend bo możesz mieć problem z kupnem :) W razie czego koszt nie jest duży i powinni Ci dorobić na poczekaniu w sklepie hamulcowym bo wydaje mi się, że końców są takie same.

Co do dyskusji to uważa, że LC ma najlepsze lata za sobą i coraz mniej osób nim jeździ więc mało kto pisze. Z drugiej strony on nie jest aż tak problematyczny i tych tematów nie było bóg wie ile. Na szczęście :)

hyun

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Maj 2013, 11:35:28 »
kml Marudzę tylko jak się mnie czepiają

Polko

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #20 dnia: 26 Maj 2013, 11:44:25 »
Nie no spoko kml mechanikę samochodową, to ja mam opanowaną...ale koncern VAG . Bo w tym się lubuję, a hyunday, to powiedzmy dla mnie nowość ;-). Tak też myślałem, że DOT tylko nie wiedziałem który...czy zwykła 4-rka może być czy już np.5.1 ;-).

I spoko...z doświadczenia wiem, że naprawa w weekend, czasem nawet najdrobniejsza...to auto z góry skazane jest na postój :-? Zauważyłem właśnie, że od przebiegu 140tkm zaczyna się wszystko sypać...za szlagiem już wymieniłem: górne poduszki amorów przód, łączniki stabilizatora i gumy przód i tył, przegub i gumy na nich. I wiem, że to nie koniec z zawiechą, bo zaś coś zaczyna stykać..."nowe części wybijają do końca stare". W czerwcu wezmę się za resztę...czyli wszelakie gumowo-metalowe pierdołki na wahaczach.

Hants

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #21 dnia: 26 Maj 2013, 12:08:03 »
Cytuj
I spoko...z doświadczenia wiem, że naprawa w weekend, czasem nawet najdrobniejsza...to auto z góry skazane jest na postój


Ja tam lubie dłubać w weekendy. Urządzenie do kielichowania miedzi kosztuje aż 50 zł. Na pewno wystarczy na ogazowanie dwu aut i wymianę przewodów hamulcowych w kolejnych dwu.

Dobrze wyposażony warsztat, to trzeba mieć w garażu  :-D

A co do pomagania na forum - pomoc zdalna jest skomplikowana: ogrom problemów uniemożliwia postawienia trafnych diagnoz (nie zapomnę jak komuś wzrosło spalanie bo... miał koła źle napompowane. A forum myslało i traciło czas nad jego problemem.) Teraz np. kolejny marudzi w dziale Sonata, że mu kontrolka niezapiętych pasów się świeci. Już chciałem mu 'pomóc' pisząc, że pewnie coś nie styka.

Polko

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #22 dnia: 26 Maj 2013, 17:02:30 »
Cytuj
(nie zapomnę jak komuś wzrosło spalanie bo... miał koła źle napompowane. A forum myslało i traciło czas nad jego problemem.) Teraz np. kolejny marudzi w dziale Sonata, że mu kontrolka niezapiętych pasów się świeci. Już chciałem mu 'pomóc' pisząc, że pewnie coś nie styka.
buhahah.... :lol:

Nie no...ja napisałem wszystko jak jest i co się dzieje, więc...czekałem tylko jak ktoś to poczyta i zacznie konwersować. No i widzisz Hants przy okazji wyszło, że "mam" problemy z wysprzęglikiem i to dzięki koledze kml ;-).

Muszę poszukać takie urządzonko do "kielichowania", bo narazie jedyne co mi przychodzi na myśl, to "szkło" do wódki :mrgreen:

Hants

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #23 dnia: 27 Maj 2013, 01:31:03 »
Zerknij na ibejowy: 'brake pipe flaring kit'. Na Wyspach zestaw kosztuje 10 funtow i daje rade przy amatorskim zastosowaniu.

Polko

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #24 dnia: 27 Maj 2013, 09:51:00 »
na polskim allegro chyba na łeb upadli...z tymi cenami :shock:

Hants

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #25 dnia: 27 Maj 2013, 10:52:54 »
Niekoniecznie. Podatki, ZUS...

Polko

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #26 dnia: 27 Maj 2013, 12:25:16 »
A nie gadaj...chyba, że to mają ze złota zrobione :-| ??

 No dobra Panowie...powiedzcie mi ile tego DOT4 trzeba aby wymienić i zarazem odpowietrzyć wysprzęglik...??kml, to głównie zapytanie do Ciebie...no chyba, że ktoś wie to proszę o info :mrgreen:

I jeszcze jedno czy jak on pićwierkuje sobie to trzeba go wymienić tzn. że jest już zepsuty?? Czy tylko wystarczy płyn wymienić?? :roll:

Hants

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #27 dnia: 27 Maj 2013, 19:38:23 »
Inny silnik, inne auto, ale okolice 17 minuty powinny Cię bardzo zainteresować.


kml

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #28 dnia: 27 Maj 2013, 22:05:54 »
Polko, na allegro szukaj zestawów do zarabiania przewodów pod hasłem praska etc. - koszt do przeżycia.

0,5l DOT4 czyli standardowa butelka spokojnie starczy Ci na przepłukanie całego układu wraz z odpowietrzeniem. Odpowietrznik jest na wysprzęgliku więc przydaje się klucz do przewodów hamulcowych (otwarty oczkowy) Do tego wężyk i butelka na stary płyn i możesz jechać z koksem :)

Co do wysprzęglika: najpierw zmień płyn a jak będzie dalej ćwierkać to wtedy pomyśl o wymianie. On nie kosztuje dużo, ale nie ma sensu kupować bez sprawdzenia czy to jest na pewno to.

Polko

  • Gość
[Accent LC] kontynuacja tematu "Problemy z silnikiem"
« Odpowiedź #29 dnia: 28 Maj 2013, 02:35:04 »
Hants...dzięki bardzo ładnie pokazane odpowietrzenie i zarazem zalanie nowej części :mrgreen:
kml...też tak zrobię pierw płyn wymienię a potem jakby było dalej "ała" to wymienię wysprzęglik ;-)