Sondy masz oryginalne czy zamienniki? Kiedyś była dyskusja na forum i E-gen podawał wartości jakie powinny "generować" te sondy. Może w tym jest problem? Jeżeli na początku wszystko jest ok a później dymi i jest "brudno" to cały czas myślę o zbyt bogatej mieszance, która może być wynikiem błędów z którejś sondy lambda.
Rzuć okiem do archiwum bo tam powinno być opisane jak i co zmierzyć przy lambdach.
Z rzeczy nietypowych, które odzywają się w LC jest jeszcze czujnik przy pompie paliwa, ale teraz to naprawdę strzelam na ślepo bo wiem, że ktoś miał z nim problemy i długo nie mógł dojść o co chodzi jednak nie pamiętam kontekstu sytuacji :/
Kolejna sprawa: czy masz szczelny wydech a zwłaszcza łącznik elastyczny zwany "plecionką"? Accent jest histerycznie czuły na tym punkcie i potrafi świrować od najmniejszej dziurki.
Rzutem na taśmę pomyślałem jeszcze o wtryskach benzynowych, ale nie wiem czy one nie są hurtem na jednej listwie to musi zweryfikować ktoś bardziej kumaty niż ja
![Uśmiech :)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/smiley.gif)
Spróbuj kupić uszlachetniacz do Pb np STP i wlej go do małej ilości wachy tak żeby stężenie było dużo większe niż zalecane a następnie pojeździj ze dwa, trzy dni. Robiłem tak u siebie i nic mi nie wybuchło więc nie ma obaw
Zakładam, że filtr powietrza i benzyny masz świeży i czysty. Benzynowy jest pod kanapą i wymienia się go raz na 90 tys km o ile mnie pamięć nie myli.
Czy po tym jak zapala się check sprawdzałeś kody błędów?
Myślę, że soft jest w stanie wgrać głównie ASO...
Oglądałeś już przepustnicę?