Autor Wątek: [Accent X3] Wymiana przegubu  (Przeczytany 15186 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline niebieskiultras

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 261
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Wrzesień 2014, 13:07:44 »
Chodzi o ten metalowy oring ?

w wielu autach przy wymianie przegubów wystarczy zbić go z tego oringu . a tu młot 3 kg nie daje rady stukanie przy samej pół osi mniejszym młotkiem nic nie daje

Noocontrol

  • Gość
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Wrzesień 2014, 23:28:47 »
Kolego złoty szpadel za odkop roku :d

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Wrzesień 2014, 12:43:10 »
Raczej jest to podpięcie się do tematu a nie odkop - nie sugeruj się datą na pierwszym poście od góry  :-P

Offline niebieskiultras

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 261
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Wrzesień 2014, 21:25:27 »
to jak LPR dobry czy padło ?

Maciek

  • Gość
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Wrzesień 2014, 21:36:25 »
LPR gówno. Spidan i Lobro zapewniają spokój na lata, ewentualnie regenerowany Lauber.

Pascal niby dobry z tanich, ale musisz mieć komplet osłon z innej firmy i wymienić, bo te pascalowskie są prawie plastikowe i pękają po tygodniu co w następstwie doprowadza do zniszczenia przegubu. Sprawdzone w Transporterze T5 :(.

Offline niebieskiultras

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 261
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Wrzesień 2014, 21:40:57 »
widzisz a ja się spotkałem z opinią ,że Pascal to wydatek na miesiąc

LPR podobno własna produkcja włoska

ja wiem ,że spidan jest dobry no ale nie 400 zł za przegub

renault clio III przegub z półosią nowy SPIDANa kosztuje 785zł

po za tym w IC mają tylko LPR i pascal i to sprzedawane jako te do colta

Spidan niedostępny
NKN niedostępny


W IC nie ma żadnego przegubu poza pascalem

podobno przestali już produkować przeguby dedykowane do tego auta ...

Maciek

  • Gość
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #21 dnia: 01 Październik 2014, 19:59:07 »
Słuchaj ludzi z IC to daleko zajedziesz. Według nich, wszystko co u nich zostało wyprzedane ewentualnie nigdy nie trafiło do ich magazynów, nie występowało i nie występuje w naturze. Przegubów do Clio I też podobno nikt nie produkuje a jak na złość SKF to robi i paru innych producentów też ;-).

Offline niebieskiultras

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 261
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #22 dnia: 02 Październik 2014, 07:18:05 »
Cytat: "Maciek"
Słuchaj ludzi z IC to daleko zajedziesz. Według nich, wszystko co u nich zostało wyprzedane ewentualnie nigdy nie trafiło do ich magazynów, nie występowało i nie występuje w naturze. Przegubów do Clio I też podobno nikt nie produkuje a jak na złość SKF to robi i paru innych producentów też ;-).


wiesz w moim IC jakoś nie czuje tego wciskania kitu

szukałem tłoków do VW LT 2.5 i w żadnej hurtowni typu AutoPartner itp nie było a w IC były i do tego jeszcze dali rabat 1000 zł ( zeszli z 700zł za sztukę na 500 zł ) także złego zdania o nich nie mam po za tym ,że są drożsi w niektórych częściach od AutoPartnera

Maciek

  • Gość
[Accent X3] Wymiana przegubu
« Odpowiedź #23 dnia: 02 Październik 2014, 14:24:25 »
Znaczy, ja nie daj Boże nie twierdzę, że chłopaki z IC wciskają kit, bo współpraca z moim lokalnym oddziałem układa się na prawdę bardzo fajnie. Często gęsto po prostu im się nie chce grzebać głębiej albo poszerzać wiedzy, bo przecież wszystko mają w katalogach. Tylko, że katalogi też mają błędy i wypaczenia, szczególnie właśnie w przypadku japońskich i koreańskich aut i potrzeba trochę samozaparcia, żeby dojść do tego co pasuje a co nie.

Jak już mówiłem - nie neguję niczyjej pracy; wszędzie trafiają się ludzie z pasją i Ci kompletnie przeciwni, którzy przychodzą odbębnić swoje 8h.

Edit: Zapomniałem dopisać, że po ostatnich zmianach w Motointegratorze i tak jest lepiej, ale 2-3 lata wstecz była istna katorga. Części zamiennie występujące w Mitsubishi i Hyundaiu nie były oznaczone jako takie, czasami przepłacało się za to, że coś pasowało do Hyundaia a do Mitsu już nie. Według katalogu oczywiście, bo tak na prawdę pasowało i tu i tu ;-).