Forum > Lantra

[Elantra] Dodatkowy dolot powietrza

<< < (3/4) > >>

Vex:

--- Cytat: "daleniek" ---szczerze powiem, ze nie za dokladnie widze na zdjeciach co tam nakombinowales. zeby dolot dal jakas moc musi byc odizolowany od cieplego powietrza, musi byc maksymalnie szczelny, takze np odmy z dekla do filtra czy rury dolotowej do ssacego tez nalezy zaslepic a na dekiel zalozyc maly filtr stozkowy bo one odpowiwadaja tylko za skraplanie w wiekszosci przypadkow, czym zimniejsze powietrze tym lepiej. roznice w mocy odczuc mozna na wysokich obrotah (5krpm) gdzie zasys powietrza jest wiekszy i przeplywajace powierze nie zdarzy sie ogrzac od silnika. wazna sprawa jest tez zeby filtr byl odpowiednio nasaczony bo to tez zwieksza jego przepustowosc powietrza i zatrzymuje pylki.
--- Koniec cytatu ---


Jak nie znasz do konca tematu to nie wprowadzaj w blad innych :) Jak ktos sobie krzywdy w dolot nie zrobi to zmieni sie charakterystyka na plus w calym zakresie pracy silnika.
Filtry dziela sie na suche i morke, wiec nie jest wazne zeby filtr byl nasaczony, ale zeby wiedziec jaki filtr sie ma. Jak masz filtr typu suchego to nie mozna go nasaczac. Zreszta jak go nawilzysz to wlasnie zmniejszysz przepustowosc bo oliwa zasloni mikro dziurki w bawelnie i bedzie stawiala jakis tam opor.

rufuz:
no ja mam filtr mokry tzn do nasączania oliwa. Filtr kupiłem K&N oraz zestaw do czyszczenia i nasączania filtrów tez K&N. Filtr jest ewidentnie mokry bo kiedy go rozpakowałem to juz był nasączony oliwką.

daleniek:

--- Cytat: "Vex" ---Jak nie znasz do konca tematu to nie wprowadzaj w blad innych :)
--- Koniec cytatu ---

nie wydaje mi sie zebym wprowadzal w blad, napisalem to co wiem na ten temat bo moze byc komus pomocne. skoro poducent odrazu daje mokry filtr to nie sadze ze po to aby oslabic przeplyw powietrza, kiedys czytalem ,ze to ma na celu wylapywac pylki... no ale nie wazne ;)

Vex:

--- Cytat: "daleniek" ---
--- Cytat: "Vex" ---Jak nie znasz do konca tematu to nie wprowadzaj w blad innych :)
--- Koniec cytatu ---

nie wydaje mi sie zebym wprowadzal w blad, napisalem to co wiem na ten temat bo moze byc komus pomocne. skoro poducent odrazu daje mokry filtr to nie sadze ze po to aby oslabic przeplyw powietrza, kiedys czytalem ,ze to ma na celu wylapywac pylki... no ale nie wazne ;)
--- Koniec cytatu ---


Wprowadzasz bo tak jak napisalem sa tez filtry SUCHE. K&N akurat stosuje MOKRE. Wniosek wiec jest prosty sa suche albo mokre, czyli nie wszystkie filtry sa MOKRE. Jesli chodzi o wspomnianego konkretnie K&N to wszystko sie zgadza. Fabrycznie sa oliwione dla poprawnej filtracji. Po myciu trzeba fitr naoliwic. Sam mam taki :)

rufuz:
tylko ta rurę co mam teraz wymienię na silikonowa bo jest zbrojona drutem

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej