Autor Wątek: brak kompresji  (Przeczytany 1577 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

daroreczek

  • Gość
brak kompresji
« dnia: 04 Kwiecień 2009, 23:12:13 »
witam wszystkich:)
Mój problem polega na tym ,ze nie posiadam kompresji na 2 cylindrach na jednym jest bardzo dobra kompresja i na jednym słaba, rozrząd jest ustawiony idealnie głowica jest w całości nie jest pęknięta.Silnik nie może odpalić wydaje taki dziwny dźwięk podobny jak przy źle ustawionym rozrządzie ,ale wiem że mogę na pewno wykluczyć rozrząd. Proszę o opinie

Grzesik1

  • Gość
brak kompresji
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Kwiecień 2009, 21:38:29 »
uszczelka pod głowicą ew wypalone gniazda zaworów.
Wydaje mi się, że bez zdejmowania głowicy się nie obejdzie

daroreczek

  • Gość
brak kompresji
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Kwiecień 2009, 21:56:23 »
Też rozważałem tą opcje z uszczelka ale to by w małym stopniu wybijało olej przy próbie odpalenia, a silnik jest suchutki z każdej strony. Powiedz mi jak ściągnę tą głowice to jak poznam czy te gniazda są upalone.Możliwe że to są te gniazda zaworowe. a co byś sądził o tym, że pierścienie mogą być walnięte????

tomekl

  • Gość
brak kompresji
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Kwiecień 2009, 22:02:51 »
te dwa cylindry są obok siebie?
jak tak to 90% uszczelka, ja tak miałem z miesiąc temu, przepaliła się między dwoma cylindrami i ciśnienie uciekało,
jeśli stało się to nagle to mało prawdopodobne że pierścienie i zawory w dwóch cylindrach jednocześnie poszły

daroreczek

  • Gość
brak kompresji
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Kwiecień 2009, 22:19:57 »
1 Nie ma żadnej kompresji 2 ma bardzo dobra 3 Nic 4 ma ale słaba

tomekl

  • Gość
brak kompresji
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Kwiecień 2009, 22:45:26 »
chyba jedyne wyjście to rozmontowanie głowicy i sprawdzenie wszystkiego, tak sobie myślę że czy z wałkiem rozrządu mogło coś się stać, z paskiem rozrządu wszystko ok? nie pękł Ci czasami ostatnio

marsalis78

  • Gość
brak kompresji
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Kwiecień 2009, 22:47:26 »
jeżeli jeszcze do końca się za to nie wziąłes to proponuję pomiar kompresji na mokro. Wstrzyknij troszkę oleju na denka tłoków przez otwory na swiece po czym zmierz kompresje, jesli kompresja podskoczy mocno znaczy że pierscienie nie trzymają. i masz odpowiedz co dalej:) Jakby co podaj wyniki a ja podam Ci co dalej robić aby dokładnie zdiagnozować usterkę bez zbędnego demontażu podzespołów