Zaczął się chyba problem z dpf-em. Kupiłem i40 w lutym z przebiegiem 108 tys. wypalanie było co 300km. następne 260 , 240 , 180 , 140 , 80 a dzisiaj po przejechaniu 50 km. od ostatniego wypalania. Może mi ktoś powiedzieć skąd się wzięło nagle takie pikowanie w dół co do cykli wypala? Czy to jest zapchany filtr, czy może czujnik ciśnień lub temperatury spalin? W załączonej dokumentacji mam napisane że w samochodzie był już wymieniany dwa razy czujnik temperatury spalin. Może to jest wina tego czujnika? bo co do zapchania mam obawy że za szybko, zwłaszcza że monitoruję procesy wypalania i nie są przerywane. Oleju mi nie raczej nie przybywa, nie zauważyłem by się mocno podnosił. Dodam jeszcze na koniec że wymieniłem olej na castrol 5w40 i od momentu jak kupiłem samochód zrobiłem 4 tys.